.
Koučings
Studiju kursa apraksts
Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:5.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:25:18
Par studiju kursu | |||||||||
Kursa kods: | KSK_134 | LKI līmenis: | 7. līmenis | ||||||
Kredītpunkti: | 2.00 | ECTS: | 3.00 | ||||||
Zinātnes nozare: | Vadībzinātne | Mērķauditorija: | Komunikācijas zinātne | ||||||
Studiju kursa vadītājs | |||||||||
Kursa vadītājs: | Ivans Jānis Mihailovs | ||||||||
Studiju kursa īstenotājs | |||||||||
Struktūrvienība: | Sociālo zinātņu fakultāte | ||||||||
Struktūrvienības vadītājs: | |||||||||
Kontaktinformācija: | Dzirciema iela 16, Rīga, szfrsu[pnkts]lv | ||||||||
Studiju kursa plānojums | |||||||||
Pilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 3 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā lekciju kontaktstundas | 6 | ||||
Nodarbības (skaits) | 2 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 4 | ||||
Kopā kontaktstundas | 10 | ||||||||
Studiju kursa apraksts | |||||||||
Priekšzināšanas: | Zināšanas komunikācijas un vadības jomā. | ||||||||
Mērķis: | Attīstīt izpratni par koučingu, tā norisi un izmantošanas iespējām, kā arī iegūt iemaņas koučinga izmantošanai praksē. | ||||||||
Tēmu saraksts (pilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Koučinga jēdziens un izmantošanas iespējas. Koučinga tehnikas – skalas, GROW modelis. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
2 | Koučinga pielietošanas prasmju attīstīšana – darbs grupās, lomu spēles. | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
3 | Koučinga praktiskie aspekti – jautājumu uzdošana, dažādi jautājumu veidi. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
4 | Koučinga praktiskie aspekti – aktīvā klausīšanās, atgriezeniskā saite. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
5 | Koučinga pielietošanas prasmju attīstīšana – darbs grupās, lomu spēles. Koučings mērķu sasniegšanai. Darbs grupās un diskusija. | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
Vērtēšana | |||||||||
Patstāvīgais darbs: | Lekcijās un praktiskajās nodarbībās iegūtās zināšanas saistīt ar praksi, veicot koučinga sesijas ar grupas biedriem. | ||||||||
Vērtēšanas kritēriji: | Līdzdalība lekcijās – 30%. Līdzdalība un aktivitātes praktiskajās nodarbībās – 30%. Patstāvīgā darba – koučinga sesiju – izpildes kvalitāte un analīze – 40%. | ||||||||
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas): | Eksāmens (Rakstisks) | ||||||||
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas): | |||||||||
Studiju rezultāti | |||||||||
Zināšanas: | Studējošie izprot, kas ir koučings, kādas ir tā tehnikas un kāds ir tā izmantošanas potenciāls vadītāja vai sabiedrisko attiecību speciālista darbā. | ||||||||
Prasmes: | Studējošie prot uzdot jautājumus, uzklausīt sarunas biedru un sniegt atgriezenisko saiti, kas ir būtiski vadītāja darbā. | ||||||||
Kompetences: | Studējošie, ievērojot vadības situācijas specifiku, spēj strukturēt sarunu un panākt labākus rezultātus, patstāvīgi izmantojot koučinga tehnikas. | ||||||||
Bibliogrāfija | |||||||||
Nr. | Atsauce | ||||||||
Obligātā literatūra | |||||||||
1 | Max Landsberg. The Tao of Coaching. Profile Books, London, 2003. | ||||||||
2 | John Whitmore. Coaching For Performance: Growing People, Performance and Purpose. Nicholas Brealey Publishing, 2002. | ||||||||
3 | Dž. Vitmors Koučings sasniegumiem. Koučinga un līderības principi un prakse. Rīga: Zvaigzne ABC, 2013 | ||||||||
Papildu literatūra | |||||||||
1 | Tony Stoltzfus. Coaching Questions. Booksurge Llc, 2008. | ||||||||
Citi informācijas avoti | |||||||||
1 | http://www.coach.net/ | ||||||||
2 | citi Interneta resursi pēc vēlēšanās |