Pārlekt uz galveno saturu

Projektu izstrāde

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:5.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:01.11.2024 13:35:51
Par studiju kursu
Kursa kods:LSPA_022LKI līmenis:6. līmenis
Kredītpunkti:1.33ECTS:2.00
Zinātnes nozare:Sporta zinātneMērķauditorija:Sporta treneris
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Aiga Paikena
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)6Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas12
Nodarbības (skaits)5Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas10
Kopā kontaktstundas22
Nepilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)3Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas6
Nodarbības (skaits)3Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas6
Kopā kontaktstundas12
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Vidējās vispārējās izglītības zināšanas sociālo zinību jomā.
Mērķis:
Apgūt teorētiskas zināšanas un attīstīt praktiskās iemaņas projektu vadīšanā, lai spētu izstrādāt un vadīt projektus.
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Projekts, tā būtība un raksturojumsLekcijas1.00auditorija
2Projekta definēšanaNodarbības2.00auditorija
3Projekta organizācijas pamatprincipiLekcijas1.00auditorija
4Projekta vadītāja funkcijas un loma projekta izstrādes un ieviešanas procesāLekcijas1.00auditorija
Nodarbības1.00auditorija
5Projekta attīstības un vadīšanas fāzes un to norises raksturojumsLekcijas2.00auditorija
6Projekta finansēšanaNodarbības2.00auditorija
7Projekta vadīšanas instrumenta – datorprogrammas „Microsoft project” izmantošanaLekcijas1.00auditorija
Tēmu saraksts (nepilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Projekts, tā būtība un raksturojumsLekcijas0.50auditorija
2Projekta definēšanaNodarbības0.75auditorija
3Projekta organizācijas pamatprincipiLekcijas1.00auditorija
4Projekta vadītāja funkcijas un loma projekta izstrādes un ieviešanas procesāLekcijas0.50auditorija
Nodarbības0.25auditorija
5Projekta attīstības un vadīšanas fāzes un to norises raksturojumsLekcijas1.00auditorija
6Projekta finansēšanaNodarbības1.00auditorija
7Projekta vadīšanas instrumenta – datorprogrammas „Microsoft project” izmantošanaNodarbības1.00auditorija
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
1) Projekta definēšana. 2) Projekta termiņu plāna izstrāde. 3) Projekta atkarību matricas izstrāde. 4) Projekta personāla un līdzekļu plāna izstrāde. 5) Projekta finanšu tāmes izstrāde. 6) Projekta izstrāde un prezentācija.
Vērtēšanas kritēriji:
Par studiju kursa apguvi studējošais saņem diferencētu vērtējumu pēc 10 baļļu skalas. Lai saņemtu pozitīvu vērtējumu par studiju kursu, kopvērtējumam jāatbilst vismaz 4 ballēm. Vērtējumu ballēs studējošais saņem apkopojot noteikto punktu skaitu, novērtējot zināšanas, prasmes un kompetences atsevišķu uzdevumu izpildē, un arī attieksmi un individuālo dinamiku. Kopvērtējums ir summatīvs. Studiju rezultātu vērtēšana: Projekta definēšana; Projekta atkarību matricas izstrāde; Projekta termiņu plāna izstrāde; Projekta personāla un līdzekļu plāna izstrāde; Projekta finanšu tāmes izstrāde; Projekta izstrāde un prezentācija; Attieksme.
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Eksāmens
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):Eksāmens
Studiju rezultāti
Zināšanas:1. Spēs izstrādāt projektu sporta vidē. 2. Jaunu ideju ģenerēšana un realizācija.
Prasmes:3. Sagatavot organizācijas projektus (priekšlikumus) par sporta darba uzlabošanu savā sporta veidā. 4. Definēt izaicinājumus, saskatīt iespējas un risinājumus atbilstoši izvirzītiem mērķiem mācību/treniņu procesā, balstoties uz datiem, prognozējot situācijas izmaiņas, tās risināt.
Kompetences:5. Spēja veikt datu apstrādi projektu izstrādē un priekšlikumu sagatavošanai par sporta darba uzlabošanu. 6. Spēja iegūt, analizēt un sagatavot informāciju izaicinājumu identificēšanai un inovatīviem risināšanai, pielietojot mūsdienīgas tehnoloģijas.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Baguley P. Project management. USA, 2003. (akceptējams izdevums)
2Džounss R. Projektu vadības pamati. Lietišķās Informācijas Diensts SIA, Rīga, 2008. (akceptējams izdevums)
3Kerzner H. Project Management : a systems approach to planning, scheduling, and controlling. John Wiley Sons LTD, 2017.
4Rusell L. Project management for trainers. Alexandria: ATD Press, 2015.
5Spinner M. P. Project management principles and practices. USA, 1997. (akceptējams izdevums)
6Uzulāns J. Projektu vadīšana mūsdienu apstākļos. Rīga, 2007. (akceptējams izdevums)
7Ārvalstu studentiem/For international students:
8Baguley P. Project management. USA, 2003. (akceptējams izdevums)
9Kerzner H. Project Management : a systems approach to planning, scheduling, and controlling. John Wiley Sons LTD, 2017.
10Rusell L. Project management for trainers. Alexandria: ATD Press, 2015.
11Spinner M. P. Project management principles and practices. USA, 1997. (akceptējams izdevums)
Papildu literatūra
1Forands I. Personālvadība. Rīga, 2000.
2Forands I. Biznesa vadības tehnoloģijas. Rīga: Latvijas Izglītības fonds, 2009. for exellence.
3Geipele I., Tambovceva T. Projektu vadīšana. Valters un Rapa, Rīga, 2004. (akceptējams izdevums)
4Kalve I. Apseglot pārmaiņu vējus. Biznesa augstskola „Turība”, Rīga, 2005. (akceptējams izdevums)
5Lūiss Džeimss P. Projektu vadīšanas pamati. Rīga, 2001. (akceptējams izdevums)
6Reiters V. Kailā patiesība par projektu menedžmentu. Rīga, Vaidelote, 2004. (akceptējams izdevums)
7Zommers J. Datorizēta projektu vadīšana, programma Microsoft Project. Rīga: Biznesa augstskola „Turība”, 2000. (akceptējams izdevums)
8Hanss D.Litke., Ilonka Kunova. Projektu vadība. Rīga: Balta eko, 2003. (akceptējams izdevums)
9Heller Robert. Managing For Excellence. England, Dorling Kindersley, 2001.
10Russel D. Archibald. Managing High - tehnology programs and projects. New York: John Wiley Sons, 2003.
11Ārvalstu studentiem/For international students:
12Heller Robert. Managing For Excellence. England, Dorling Kindersley, 2001.
13Russel D. Archibald. Managing High - tehnology programs and projects. New York: John Wiley Sons, 2003.