.
Speciālā sporta terminoloģija svešvalodā (angļu val.)
Studiju kursa apraksts
Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:5.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:01.11.2024 11:28:46
Par studiju kursu | |||||||||
Kursa kods: | LSPA_089 | LKI līmenis: | 6. līmenis | ||||||
Kredītpunkti: | 1.33 | ECTS: | 2.00 | ||||||
Zinātnes nozare: | Sporta zinātne; Sporta pedagoģija | Mērķauditorija: | Sporta treneris | ||||||
Studiju kursa vadītājs | |||||||||
Kursa vadītājs: | Iveta Boge | ||||||||
Studiju kursa īstenotājs | |||||||||
Struktūrvienība: | Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija | ||||||||
Struktūrvienības vadītājs: | |||||||||
Kontaktinformācija: | LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006 | ||||||||
Studiju kursa plānojums | |||||||||
Pilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | Kopā lekciju kontaktstundas | 0 | ||||||
Nodarbības (skaits) | 11 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 22 | ||||
Kopā kontaktstundas | 22 | ||||||||
Nepilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | Kopā lekciju kontaktstundas | 0 | ||||||
Nodarbības (skaits) | 6 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 12 | ||||
Kopā kontaktstundas | 12 | ||||||||
Studiju kursa apraksts | |||||||||
Priekšzināšanas: | Angļu valodas zināšanas un prasmes, atbilstoši vidējās izglītības standartam un apgūtajam speciālās terminoloģijas kursam. | ||||||||
Mērķis: | Dot iespēju studējošajiem apgūt un pilnveidot speciālo terminoloģiju angļu valodā atbilstoši kvalifikācijām (sporta skolotājs, sporta veida treneris, rekreācijas speciālists, vadītājs sports jomā). | ||||||||
Tēmu saraksts (pilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Ievads | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
2 | Darbs ar tekstiem, atbilstoši 1. kvalifikācijai | Nodarbības | 3.00 | auditorija | |||||
3 | Pārbaudes darbs | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
4 | Darbs ar tekstiem, atbilstoši 2. kvalifikācijai | Nodarbības | 3.00 | auditorija | |||||
5 | Pārbaudes darbs | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
6 | Prezentācija par profesionālo darbību | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
Tēmu saraksts (nepilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Ievads | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
2 | Darbs ar tekstiem, atbilstoši 1. kvalifikācijai | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
3 | Pārbaudes darbs | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
4 | Darbs ar tekstiem, atbilstoši 2. kvalifikācijai | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
5 | Pārbaudes darbs | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
6 | Prezentācija par profesionālo darbību | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
Vērtēšana | |||||||||
Patstāvīgais darbs: | Tekstu lasīšana, tulkošana un interpretēšana angļu valodā atbilstoši specialitātei, gatavošanās testiem un prezentācijai, atbilstoši studiju kursa saturam. | ||||||||
Vērtēšanas kritēriji: | Kopvērtējums ir summatīvs. Pārbaudes darbi (rakstiski); Prezentācijas; Dažādi uzdevumi nodarbību laikā (diskusijas, esejas, individuālā lasīšana, uc.). Par studiju kursa apguvi studējošais saņem diferencētu vērtējumu pēc 10 baļļu skalas. Lai saņemtu pozitīvu vērtējumu par studiju kursu, kopvērtējumam jāatbilst vismaz 4 ballēm. Vērtējumu ballēs studējošais saņem apkopojot noteikto punktu skaitu, novērtējot zināšanas, prasmes un kompetences atsevišķu uzdevumu izpildē, un arī attieksmi un individuālo dinamiku. | ||||||||
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas): | Eksāmens | ||||||||
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas): | Eksāmens | ||||||||
Studiju rezultāti | |||||||||
Zināšanas: | Pārzinās un spēs pielietot profesionālo terminoloģu. | ||||||||
Prasmes: | Spēs pielietot svešvalodas (angļu) lietojumu mutvārdu un rakstu formā. Profesionālās terminoloģijas lietojums. | ||||||||
Kompetences: | Svešvalodas (angļu) kompetence. Komunikatīvā kompetence. | ||||||||
Bibliogrāfija | |||||||||
Nr. | Atsauce | ||||||||
Obligātā literatūra | |||||||||
1 | Ropa, Anastasija. Special terminology in English / Anastasija Ropa, Ieva Rudzinska ; Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija. - Rīga : LSPA, 2022. - 76 lpp. : tabulas, ilustrācijas, portreti. - Terminoloģiskās vārdnīcas: 68.-71.lpp. . - Bibliogrāfija: 72.-76.lpp. Part 1. | ||||||||
Papildu literatūra | |||||||||
1 | Sporta veida vecākajam trenerim: Jones R., Armour K., Potrac.P. Sports Coaching Cultures: From Practice to Theory. Routledge, 2004. | ||||||||
2 | Sporta skolotājam: Physical Best: physical education for lifelong fitness and health. 4th ed. 2019 | ||||||||
3 | Vadītājam sporta jomā: Tullis G., Trappe T. Intelligent Business, Longman, 2005. | ||||||||
4 | Rekreācijas speciālistam: R.Walker, K.Harding. Tourism, Oxford English for Careers, 2006. | ||||||||
Citi informācijas avoti | |||||||||
1 | Trullis G., Trappe T. New Insights into Business, Longman, 2000. | ||||||||
2 | Headway | ||||||||
3 | Phythian, B. A. English Grammar, London, 1994. |