Veselības komunikācija un sociālais mārketings (KSK_225)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Kursa mērķis veicināt maģistrantu izpratni par sociālā mārketinga un veselības komunikācijas vēsturisko attīstību, kas noslēdzas mūsdienu veselības komunikācijas pieejā un teorētiskajā skaidrojumā. Kursa ietvaros studenti apgūst prasmi izvēlēties atbilstošu teorētisko pieeju sabiedrības informēšanas, attieksmes maiņas vai uzvedības pārveides panākšanai. Kursa ietvaros tiek uzvērts multidisciplinaritātes un sadarbības aspekts veselības komunikācijas nodrošināšanā.
Priekšzināšanas
Kursa “Komunikācijas teorijas, principi un ētika” apguve bakalaura studiju līmenī.
Rezultāti
Izpratne par sociālā mārketinga un veselības komunikāciju jēdzieniem, konceptiem un pamatprincipiem, vēsturisko attīstību un mūsdienu veselības komunikācijas pieejas teorētisko skaidrojumu.
Padziļinātas zināšanas un izpratne par sociālā mārketinga pamata un papildus elementiem, sociālā mārketinga modeļiem un to izmantošanu veselības komunikācijā.
Padziļinātas zināšanas un izpratne par veselības komunikācijas stratēģijas izstrādi – analīzes metodēm, plānošanas principiem, auditorijas analīzi, kā arī kampaņas novērtēšanas metodēm.
Salīdzināt un analizēt, izvēlēties piemērotu pieeju atkarībā no komunikācijas kampaņas mērķa un argumentēti skaidrot izvēlētās pieejamas pamatotību.
Sagatavot komunikācijas kampaņas plānu, atbilstoši kampaņas mērķiem.
Analizēt un novērtēt kampaņas efektivitāti.
Izstrādāt, plānot un vadīt multidisciplināru un sadarbībā balstītu veselības komunikācijas kampaņu sabiedrības informēšanas, attieksmes vai uzvedības maiņai.
Analizēt un novērtēt veselības komunikācijas publisko kampaņu un noteikt tās efektivitāti.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Veselības komunikācija, VKM | 1 | Maģistrs | Obligāts | Vita Savicka |