Digitālā mārketinga iespējas veselības veicināšanas jomā (SUUK_239)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Radīt priekšstatu par digitālo mārketingu un satura izstrādes rīkiem, komunikācijas kanāliem veselības veicināšanas jomā.
Priekšzināšanas
Ieinteresība sportā, veselības veicināšanas un labsajūtas sfērās.
Rezultāti
Studiju kursa apguves rezultātā rodas izpratne par digitālā mārketinga nozari un aktuālajām tendencēm digitālajā vidē. Studiju kursā apgūtās tēmas nodrošina pamatu, lai uzsāktu mērķtiecīgu komunikāciju digitālajā vidē veselības veicināšanas jomā.
Kursa laikā tiek iegūtas prasmes komunikācijas mērķu definēšanā, digitālo mārketinga kampaņu izstrādē. Spēs saprast dažādas mārketinga stratēģijas veselības veicināšanas jomā. Atbilstoši izvēlētajiem mērķiem, prot definēt komunikatīvos vēstījumus un pielāgot digitālos komunikācijas kanālus. Iegūtas prasmes izmantot satura izstrādes rīku Canva.
Izmantojot iegūtās zināšanas un prasmes, studējošie spēs veidot mārketinga kampaņas, izstradāt saturu un pielāgot dažādus digitālos komunikācijas kanālus, lai veiksīmigi popularizētu veselības veicināšanas profesijas, paaugstinātu finansiālo labklājību un nodrošinātu iespēju palīdzēt cilvēkiem, kam nav iespējams apmeklēt vizītes klātienē. Digitālā mērketinga zināšanas palielina konkurētspēju veselības nozarē, vienlaikus padarot pakalpojumus pieejamus plašākai sabiedrības daļai.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Veselības sports, VSNpz | 7 | Bakalaurs | Obligāts |