Sporta kluba vadības pamati (SUUK_185)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veicināt zināšanu apgūšanu par sporta klubu veidošanas un vadīšanas procesiem, veicināt zināšanas dažādos klubu vadības un darbības aspektos, sniegt zināšanas par sporta/fitnesa klubu vadības pamatiem, ņemot vērā aktuālo LR likumdošanu. Iepazīstināt ar fitnesa klubu vadības principiem. Sniegt studentiem zināšanas par sporta kluba organizācijas vadību.
Priekšzināšanas
Ētika, uzvedības un saskarsmes kultūra, psiholoģija, lietvedība, darba vides ergonomika, darba tiesības.
Rezultāti
Sekmīgas studiju kursa apguves rezultātā studējošais spēs:
• raksturot, kā apmierināt potenciālos klientus;
• izprast un izskaidrot mārketinga nozīmi klientu izpētē un piesaistē;
• nosaukt svarīgākos labas lokalizācijas priekšnoteikumus;
• izskaidrot, kā veidot klientu plūsmu un organizēt darbu;
• pamatot līderības lomu komandā;
• izskaidrot misijas un vīzijas, stratēģijas nozīmi klubu vadībā;
• raksturot brenda veidošanas nozīmi.
Pēc sekmīgas studiju kursa apguves studenti pratīs izmantot biznesa principus savā ikdienā, sporta kluba darba organizēšanā, sava profesionālā pakalpojuma reklamēšanā, klientu apmierinātības uzlabošanā.
Iegūtās prasmes un kompetences ļaus orientēties komerciālos sporta klubu vadības principos.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Veselības sports, VSNpz | 8 | Bakalaurs | Obligāts | Daina Lazdeniece, Iveta Leinberga |