Sociālā darba vadība un līderība (LUSDK_287)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Mērķis ir attīstīt sekojošas kompetences:
1. izzināt inovāciju, vadības un līderības teorētiskos konceptus;
2. izstrādāt stratēģijas inovatīvām, vadības un līderības praksēm noteiktajā kontekstā un realitātē;
3. pielietot vadības plānus/ programmas un kolektīvo līderību sociālajā darbā.
Priekšzināšanas
Priekšzināšanas Sociālā darba metodoloģijā.
Rezultāti
Spēs sistemātiski un kritiski analizēt jaunākās uz zinātniskiem pierādījumiem balstītas pieejas par bērnu vajadzību un uzvedības dažādību un jaunatni multikulturālā vidē, īstenojot inovatīvus sociālos pakalpojumus un ietekmējot ģimenes un sociālo politiku bērnu un jauniešu labklājībai; pārvaldīt informāciju, kas nepieciešama efektīvam darbam ar bērniem un jauniešiem; izveidot
politikas, procedūras un vadlīnijas, kas nepieciešamas efektīvai sociālā darba praksei
Spēs kritiski izvērtēt mūsdienu problēmas, - to ietekme uz līderību un vadību sociālajā darbā ar bērniem un jauniešiem; kritiski
novērtēt jaunākās teorijas un vadības modeļus un vadību un to atbilstību sociālā darba praksē ar bērniem un jaunatni; parādīt oriģinalitāti zināšanu pārnesē praksē.
Spēs būt atsaucīgs un vērsts uz klientu multikultūrālā vidē, izprast etniski dažādas vajadzības, sociālekonomisko un citas atšķirības. Izturēsies ar cieņu un atvērtību; attīstīs bērnu un jauniešu sociālās un kultūras komunikācijas kompetences; veicinās starpprofesionālu sadarbību, nodrošinot demokrātisku komunikācijas un lēmumu pieņemšanas vidi;veicinās sociālo pakalpojumu sniedzēju zināšanu un prasmju vadību un attieksmi pret pakalpojuma lietotājiem holistiskā veidā, ļaujot ietekmēt veidus, kā tiek sniegti pakalpojumi bērniem, jauniešiem un viņu ģimenēm.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sociālais darbs ar bērniem un jauniešiem, SDBM | 2 | Maģistrs | Obligāts |