Patstāvīgā pedagoģiskā darbība (DN_192)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Doktoranta kā augstskolas mācībspēka pedagoģisko iemaņu ieguve un pilnveide, stiprinot iegūtās teorētiskās un praktiskās zināšanas, vienlaikus nodrošināt šo zināšanu tālāknodošanu studējošiem saprotami strukturētā veidā.
Priekšzināšanas
Mācīšanās un mācīšana augstākās izglītības un zinātnes telpā, Zinātnes filozofija, pētniecības principi, metodes un prakse sociālajās zinātnēs starpnozaru integrācijas perspektīvā.
Rezultāti
Spēj parādīt, ka pārzina un izprot aktuālākās zinātniskās un praktiskas atziņas mācīšanās un mācīšanas augstākās izglītības telpā, kā arī mūsdienu, starpdisciplinārā studiju procesa norises principus un prasības.
Spēj patstāvīgi izvērtēt un izvēlēties piemērotākās docēšanas metodes, sniegt jaunu šo metožu izpratni, kā arī integrēt apgūstamo materiālu inovatīvās pedagoģiskajās tehnoloģijās.
Spēj, veicot patstāvīgu, kritisku analīzi, sintēzi un izvērtēšanu, risināt nozīmīgus vai inovāciju uzdevumus, kas saistīti ar zināšanu tālāknodošanu mācīšanās un mācīšanas augstākās izglītības telpā. Spēj vadīt interaktīvās lekcijas, nodarbības, izstrādāt studiju materiālu, kursu aprakstus, recenzējot darbus. Spēj demonstrēt profesionālās, pedagoģiskās, komunikatīvās un metodiskās kompetences.