Pedagoģiskie pamati pielāgotās fiziskās aktivitātēs (LSPA_148)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt pamatzināšanas par pielāgoto fizisko aktivitāšu (turpmāk – PFA) vēsturiskiem aspektiem. Sniegt zināšanas par speciālo izglītību Latvijā. Iemācīt PFA zinātnisko teoriju saturu un teorētiski zinātniskos modeļus. Sniegt zināšnas par profesionālo kompetenci PFA.
Priekšzināšanas
Vispārējā vidējā izglītība.
Rezultāti
1. Demonstrēt zināšanas par mācību programmas satura un mācibu programmas pielāgošanas principiem un stratēģijām. Speciālās izglītības vajadzības (dažādas funkcionālās spējas, kustību, kognitīvās, sociālās, uzvedības, saziņas vajadzības). Demonstrē zināšanas par audzēkņu, pedagogu un citu starpdisciplinārās izglītības komandas darbinieku informētību un attieksmi attiecībā uz to audzēkņu, kuriem ir SIV, iesaistīšanu sporta un veselības izglītībā.
2. Novērtēt mācību programmas piemērotību individuālajām vajadzībām un spējām.
3. Prot izmantot piemērotas novērtēšanas metodes, lai noteiktu audzēkņu funkcionālās spējas, kā arī spētu veikt audzēkņiem novērtējumu, kas atbilst to potenciālam un sekmēm. Izstrādāt SI individuālo izglītības plānu (IIP).
4. Spēj prasmīgi analizēt iegūtos rezultātus: plānot iekļaujošas sporta un veselības mācību stundas, lai nodrošinātu piemērotas un drošas mācību metodes visiem audzēkņiem.
5. Plānot piemērotas uzvedības vadības stratēģijas, plānot motivējošas stratēģijas audzēkņu motivēšanas piedalīties fiziskās aktivitātēs, pielietot piemērotas komunikācijas stratēģijas.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sporta un izglītības speciālists (pielāgoto fizisko aktivitāšu speciālists izglītībā), PVAS | 2 | Pirmais līmenis | Ierobežota izvēle |