Pielāgotās fiziskās aktivitātes (LSPA_036)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt pamatzināšanas par iekļaujošās sporta un veselības stundas plānošanu, mācīšanas procesa modifikāciju. Sniegt zināšanas par kritiskās domāšanas pieeju PFA izglītībā. Sniegt zināšanas par izmērāmu mērķu izvirzīšanu audzēkņiem ar speciālām izglītības vajadzībām (turpmāk - SIV).
Sniegt pamatzināšanas par pielāgoto fizisko aktivitāšu (turpmāk – PFA) vēsturiskiem aspektiem. Sniegt zināšanas par speciālo izglītību Latvijā.
Priekšzināšanas
Vispārējā vidējā izglītība.
Rezultāti
Demonstrēt vispusīgas un sporta nozarei raksturīgas zināšanas par iekļaujošās sports un veselības mācību stundas plānošanu, novērtēšanas, ieviešanas, starpnovērtēšanas un mācīšanas procesa modifikāciju nepieciešamības izvērtēšanu.
1. Novērtēt mācību programmas piemērotību individuālajām vajadzībām un spējām audzēkņiem ar SIV.
2. Individuālā izglītības programmas apguves plāna sastādīšana un īstenošana.
3. Plānot vispiemērotākās komunikācijas stratēģijas attiecībā uz audzēkņiem ar speciālajām izglītības vajadzībām.
4. Uzņemties atbildību un iniciatīvu, veicot mācību un praktiskos darbus individuāli vai komandā.
1. Pielieto individuāli atbilstošu novērtējumu saskaņā ar individuālo izglītības programmas apguves plānu.
2. Pielieto piemērotas pielāgotās mācību programmas audzēkņiem ar SIV.
3. Izmanto mācīšanas un atbalsta stratēģiju efektivitāti.
4. Izmanto mācīšanas stratēģiju piemērotības principus atbilstoši indviduālām SIV. Izmanto piemērotu atbalsta stratēģiju.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sporta zinātne, SpZNn | 7 | Bakalaurs | Obligāts | Nadija Strazdiņa |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sporta zinātne, SpZ | 6 | Bakalaurs | Obligāts | Nadija Strazdiņa |