Rekreācijas menedžments un mārketings (LSPA_069)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Dot iespēju apgūt ar rekreāciju saistītus uzņēmējdarbības pamatus, apgūt rekreācijas menedžmenta ar rekreācijas jomu saistītu menedžmenta procesu, klasteru nozīmi uzņēmējdarbībā rekreācijā.
Dot iespēju apgūt ar rekreācijas jomu saistītus mārketinga pamatus, zīmola veidošanas pamatprincipus.
Priekšzināšanas
Profesionālā bakalaura priekšzināšanas vispārteorētiskajos studiju kursos un nozares teorētiskajos pamatkursos.
Rezultāti
1. Izprot rekreācijas menedžmenta un mārketinga jēdzienu, rekreācijas pakalpojumu piedāvājumu un pieprasījumu Latvijā, rekreācijas pakalpojumu cenu veidošanos un ar rekreāciju saistītu projektu veidošanu, vadību, kontroli.
2. Pārzin uzņēmuma stratēģijas veidošanas pamatprincipus. Pārzin dažādas mārketinga teorijas. Pārzina uzņēmuma pakalpojumu pārdošanas veicināšanas paņēmienus un metodes.
3. Izprot motivācijas teorijas un to pielietošanu praksē darbinieku motivācijai un pakalpojuma mērķa grupas motivācijai.
4. Prot izstrādāt rekreācijas pakalpojuma projektus un informēt mērķa auditoriju par savas darbības rezultātiem.
5. Prot formulēt rekreācijas uzņēmuma misiju, vīziju un pamatot uzņēmuma stratēģijas izstrādes nepieciešamību.
6. Prasmīgi analizē mārketinga tendences, pieprasījumu un piedāvājumu pakalpojumiem rekreācijas jomā.
7. Prasmīgi pielieto iegūtās zināšanas rekreācijas pakalpojuma projektu izstrādē.
8. Pārzin savstarpējo attiecību un sadarbības prasmju attīstīšanas un pilnveidošanas paņēmienus un metodes.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sporta zinātne, SpZ | 7 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Ingrīda Smukā |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sporta zinātne, SpZNn | 6 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle |