Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Ilva Skulte
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne

Mērķis

Iemācīt reklāmas teorētiskos aspektus, likumības attiecībā uz tās sagatavošanu, īstenošanu un izvērtēšanu.

Priekšzināšanas

Komunikācijas situācijas analīze.

Rezultāti

Zināšanas

Kursa apguves rezultātā studējošie iegūst padziļinātu izpratni par reklāmas attīstības īpatnībām, par reklāmas pētījumu virzieniem; par reklāmas efektiem un to ietekmes likumsakarībām, par reklāmas aktualitātēm Latvijā.

Prasmes

Kursa apguves rezultātā studējošie analizē reklāmas efektus, reklāmas izpausmes salīdzinājumā ar citām komunikācijas formām; prognozē reklāmas ietekmes sekas, reklāmas regulācijas nepieciešamību saistībā ar sabiedrības demokrātijas līmeņa analīzi.

Kompetences

Kursa apguves rezultātā studējošie, izprotot reklāmas komunikācijas būtību, veido reklāmas stratēģiju un analizē reklāmu.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.