.
Reklāma masu komunikācijas procesos (KSK_040)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Ilva Skulte
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne
Mērķis
Iemācīt reklāmas teorētiskos aspektus, likumības attiecībā uz tās sagatavošanu, īstenošanu un izvērtēšanu.
Priekšzināšanas
Komunikācijas situācijas analīze.
Rezultāti
Zināšanas
Kursa apguves rezultātā studējošie iegūst padziļinātu izpratni par reklāmas attīstības īpatnībām, par reklāmas pētījumu virzieniem; par reklāmas efektiem un to ietekmes likumsakarībām, par reklāmas aktualitātēm Latvijā.
Prasmes
Kursa apguves rezultātā studējošie analizē reklāmas efektus, reklāmas izpausmes salīdzinājumā ar citām komunikācijas formām; prognozē reklāmas ietekmes sekas, reklāmas regulācijas nepieciešamību saistībā ar sabiedrības demokrātijas līmeņa analīzi.
Kompetences
Kursa apguves rezultātā studējošie, izprotot reklāmas komunikācijas būtību, veido reklāmas stratēģiju un analizē reklāmu.
Plānojums
Kursa plāns patreiz nav pieejams.