Tirgus pētījumu vadīšana (SBUEK_005)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt studentiem praktiski lietojamas zināšanas par tirgus pētījuma izmantošanas priekšnosacījumiem, veidot izpratni par mārketinga un tirgus pētījumu specifiku; attīstīt praktiskās iemaņas mārketinga lēmuma problēmas un pētāmās problēmas identificēšanā un analīzē, kā arī piemērotākās datu vākšanas tehnikas izvēlē un pielietojumā.
Priekšzināšanas
Mārketinga pamati, statistika.
Rezultāti
Izpratne par uzņēmumu mārketinga problēmu analīzes un pētījuma darba uzdevuma definēšanas īpatnībām mārketinga un tirgus pētījumos, pētījuma dizainu un metodoloģiju, piemērotākajām datu vākšanas, datu apstrādes un analīzes metodēm un tehnikām.
Pārzina tirgus pētījuma izmantošanas priekšnosacījumus, mārketinga un tirgus pētījumu specifiku; orientējas mārketinga lēmuma problēmās un pētāmās problēmas identificēšanā un analīzē, kā arī piemērotākās datu vākšanas tehnikas izvēlē un pielietojumā.
Pārzina tirgus pētījumu un mārketinga izpētes loģiku, procedūru un praktisko lietojumu konkrēta uzņēmuma/ organizācijas mārketinga lēmumu pieņemšanas vajadzībām.