Starptautiskā zīmola veidošana un vadīšana (SBUEK_074)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veidot izpratni par zīmola jēdziena un zīmolvedības būtību, apskatot to kā aktivitāšu un procesu kopumu mūsdienu starptautiskā biznesa vidē. Izpētīt zīmola vērtības, asociāciju un konkurētspējas veidošanos un to ietekmējošos faktorus.
Priekšzināšanas
Zināšanas par komunikācijas un mārketinga procesu, tā elementiem un elementu savstarpējo mijiedarbību; zināšanas un iemaņas komunikācijas un mārketinga plānošanā; prasmes veikt sociālo zinātņu jomai atbilstošus pētījumus.
Rezultāti
Apkopo zināšanas par zīmola ietekmi uz uzņēmuma konkurētspēju tirgū un mārketinga un reklāmas jomas veiksmīgu attīstību.
Spēj novērtēt zīmola ietekmi uz pircēju rīcību tirgū, to ietekmējošos faktorus dažādās produktu kategorijās.
Izprot zīmola veidošanas specifiku, tā vizuālo identitāti, elementus un asociācijas.