Pārlekt uz galveno saturu
Kategorija
MyRSU

Apraksts

Kā saņemt personalizēto e-talonu ar studenta atlaidi?

Uzsākot studijas Rīgas Stradiņa universitātē, atlaidi Rīgas sabiedriskajā transportā var saņemt gan pilna laika, gan nepilna laika studenti. 
Lai pieteiktos atlaidei, Tev ir nepieciešams personalizēts e-talons un jādodas uz kādu no RP SIA "Rīgas satiksme" klientu apkalpošanas centriem, līdzi ņemot personu apliecinošu dokumentu (pase, eID), izziņu, kuru sagatavoja RSU Studentu serviss, kā arī studējošā apliecību.

Savu personalizēto e-talonu vari papildināt vairākos veidos:

"Rīgas satiksme" biļešu automātos, "Rīgas satiksme" mājas lapā, kā arī "Narvesen" apkalpošanas vietās un citās biļešu tirdzniecības vietās. Zemāk izklāstīts par RS biļešu automātiem un "Rīgas satiksme" mājaslapu. 

"Rīgas satiksme’’ biļešu automātos

"Rīgas Satiksme" biļešu automātu sarakstu var skatīt "Rīgas Satiksme" mājaslapā

"Rīgas satiksme" mājas lapās
  1. Dodies uz "Rīgas satiksme" mājas lapu https://www.rigassatiksme.lv/lv/ 
  2. Izvēlies sadaļu E-pakalpojumi

etalonapapildinasana.jpg

Autorizējies, to var izdarīt divos veidos:

  1. Reģistrējies un izveido savu"Rīgas satiksme" (turpmāk tekstā - RS kontu)
  2. Ievadi savu e-talona numuru. 
! Katram personalizētā e-talona lietotājam ir jau izveidots RS konts, tam tu vari piekļūt autorizējoties ar sava e-talona numuru!

Kad esi autorizējies, vari izvēlēties kādu biļeti pirkt, un seko informācijai, lai veiktu apmaksu caur internetbanku.

Iegādātie braucieni tiek ielādēti e-talonā 2 dienu laikā.

etalonapapildinasana2.jpg

 

Kā pagarināt braukšanas atlaidi?

Izmantojot Studējošo portālu MyRSU

Izmantojot portālu MyRSU, studējošie var pagarināt e-talonu, neejot uz RS. Lai students pieteiktos pakalpojumam, studentam ir jābūt aktīvam personalizētajam e-talonam, kuru var iegūt, RSU studentu servisā (SS), saņemot izziņu par studijām RSU. No 2019. gada ziemas, izziņu iespējams saņemt arī elektroniski. Par to vairāk var lasīt šeit.

Braukšanas atlaidi "Rīgas satiksme" piešķir uz 6 mēnešiem. Studentiem atlaide ir jāatjauno oktobrī un martā. 

Ir vairāki veidi, kā pagarināt braukšanas atlaidi:

1.    Ieej Studējošajā portālā MyRSU vai izmanto MyRSU lietotni
2.    Izvēlies flīzi "E-talona pagarināšana"
3.    Tev atvērsies jauns logs "Pieteikties braukšanas maksas atvieglojumam"

Pieteikties braukšanas maksas atvieglojumam

RS_brauksanas maksas atvieglojums.PNG

4.    Pārbaudi vai dati par Tevi ir pareizi un nospied pogu ‘Nosūtīt datus’, tiksiet novirzīts uz "Rīgas Satiksme" lapu un pārliecinieties, ka arī tur esat saglabājis un nosūtījis datus.
5.    SIA "Rīgas Satiksme" saņems Tavu pieteikumu un 5-7 darba dienu laikā nosūtīs Tev e-pastu ar informāciju, ka atlaide ir piešķirta.
6.    Kad e-pastu no RS esi saņēmis, dodies uz kādu no "Rīgas satiksme" pašapkalpošanās biļešu automātiem un ievieto savu personalizēto e-talonu. Tam vajadzētu automātiski aktivizēt studentu atlaidi!

Dodoties uz "Rīgas satiksme" klientu apkalpošanas centru
  1. Ja vēlies klātienē atjaunot braukšanas atlaidi, Tev būs nepieciešams doties uz kādu no "Rīgas satiksme" klientu apkalpošanas centriem;
  2. Līdzi ņem savu e-talonu, pasi/ ID karti, izziņu no RSU Studentu servisa, kas apliecina, ka esi Rīgas Stradiņa universitātes students

Izziņa, kas paredzēta "Rīgas satiksme"derīga 30 darba dienas no tās izgatavošanas datuma. Izsniegšanas datums ir atrodams dokumenta augšdaļā.

Izziņu "Rīgas satiksme" vari iesniegt arī elektroniskā formātā

  1. Elektronisko izziņu vari pieteikt, dodoties uz MyRSU studējošā portālu, meklējiet flīzi ar nosaukumu "Izziņas un iesniegumi"
  2. Izvēlies sadaļu "Statusa izziņas pieprasījums", kā Izziņas adresātu izvēlies "Rīgas satiksme" un kā saņemšanas veidu izvēlies E-pasts;
  3. Kad saņemsi e-parakstītu izziņu no RSU Studentu servisa, elektronisko dokumentu Tev būs nepieciešams nosūtīt sekretariatsatrigassatiksme[pnkts]lv ar informāciju, uz kuru "Rīgas satiksme" centru dosies pagarināt atlaidi. 
  4. Atceries arī pieteikt savu vizīti kādā no "Rīgas satiksme" klientu apkalpošanas centriem! Tas atļaus Tev nestāvēt rindā un ātrāk saņemt nepieciešamo pakalpojumu. Līdzi paņem savu personalizēto e-talonu un pasi/ID karti un atceries informēt RS klientu apkalpošanas speciālistu, ka elektronisko izziņu nosūtīji uz sekretariatsatrigassatiksme[pnkts]lv

Esmu izdarījis visu, kā minēts iepriekšējā punktā, bet braukšanas atlaide tik un tā nav piešķirta. Ko darīt?

  1. Pārbaudi vai esi saņēmis e-pastu no "Rīgas satiksme" ar ziņu, ka braukšanas atlaide patiešām ir piešķirta; 

  2. Ja saņēmi e-pastu no "Rīgas satiksme", bet atlaide nav piešķirta, atgādinām, ka e-talonu ir obligāti nepieciešams ievietot Rīgas satiksmes pašapkalpošanās biļešu automātā, pirms to papildini!
  3. Gadījumā, ja neesi saņēmis e-pastu no "Rīgas satiksme" un esi konstatējis, ka tehnisku iemeslu dēļ braukšanas maksas atlaide nav stājusies spēkā, raksti IT servisa centram uz itatrsu[pnkts]lv, norādot savu e-talona numuru