Tirgus ekonomikas pamati un menedžments (SVUEK_043)
Īsumā par studiju kursu
Rezultāti
1.Studējošie spēs:
• izskaidrot terminus – tirgus ekonomika, tautsaimniecība, menedžments, fiskālā un monetārā politika;
• aprakstīt tirgus saimniecības funkcionēšanas darbības principus;
• nosaukt un raksturot menedžmenta pamatfunkcijas;
• novērtēt vadības stilus.
1.• apkopot būtisko informāciju par tautsaimniecības procesiem;
• pielietot atbilstošu metodi makroekonomisko rādītāju aprēķināšanai;
• izvēlēties piemērotāko/atbilstošāko organizācijas struktūras veidu;
• atlasīt un izmantot personāla menedžmenta pamatprincipus, motivēšanas un stimulēšanas metodes;
• prezentēt patstāvīgos darbus par kursa tēmām.
1.• izmantot apgūtās zināšanas par tirgus ekonomikas un menedžmenta jautājumiem darba tirgū;
• analizēt ārējo un iekšējo vidi;
• iztrādāt vadības koncepcijas modeli;
• argumentēt vadības stila izvēli;
• loģiski noformulēt un izskaidrot sociālās atbildības principus mūsdienīgas organizācijas vadīšanā;
• vērtēt vadības stilu efektivitāti.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Māszinības | 2 | 2. cikla (Maģistra) | Obligāts | Zane Tauriņa |