Pārlekt uz galveno saturu

Pieaugušo izglītība

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:4.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:29.10.2024 08:42:16
Par studiju kursu
Kursa kods:LSPA_012LKI līmenis:6. līmenis
Kredītpunkti:1.33ECTS:2.00
Zinātnes nozare:Sporta zinātneMērķauditorija:Sporta treneris
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Aleksandrs Astafičevs
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)5Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas10
Nodarbības (skaits)6Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas12
Kopā kontaktstundas22
Nepilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)3Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas6
Nodarbības (skaits)3Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas6
Kopā kontaktstundas12
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Nav nepieciešamas.
Mērķis:
Dot studentiem iespēju apgūt izglītības un izglītošanās procesa saturu, funkcijas un sākotnējās pētniecības prasmes šajā procesā.
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Pieaugušo izglītības jēdziens, pieaugušo izglītības studiju kursa galvenā problēma un pretrunaLekcijas1.00auditorija
2Pārmaiņas pieaugušo izglītības sistēmā 21.gadsimtāLekcijas2.00auditorija
3Pieaugušo izglītības funkcijas un pedagoģiskās mijiedarbības modeļiLekcijas2.00auditorija
4Pieaugušo nodarbību veidošanās likumsakarības. Hovards Gārdnera daudzveidīgo spēju teorija.Nodarbības2.00auditorija
5Droša rīcība dažādās situācijās un vidēs.Nodarbības2.00auditorija
6Mūsdienu izglītības balstiNodarbības2.00auditorija
Tēmu saraksts (nepilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Pieaugušo izglītības jēdziens, pieaugušo izglītības studiju kursa galvenā problēma un pretrunaLekcijas1.00auditorija
2Pārmaiņas pieaugušo izglītības sistēmā 21.gadsimtāLekcijas1.00auditorija
3Pieaugušo izglītības funkcijas un pedagoģiskās mijiedarbības modeļiLekcijas1.00auditorija
4Pieaugušo nodarbību veidošanās likumsakarības. Hovards Gārdnera daudzveidīgo spēju teorija.Nodarbības1.00auditorija
5Droša rīcība dažādās situācijās un vidēs.Nodarbības1.00auditorija
6Mūsdienu izglītības balstiNodarbības1.00auditorija
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Gatavošanās semināriem; sagatavots uzdotais patstāvīgais darbs; literatūras studēšana; gatavošanās gala pārbaudījumam.
Vērtēšanas kritēriji:
Lai students iegūtu sekmīgu vērtējumu, jāizpilda diferencētās pārbaudījuma prasības: - attieksme pret izglītošanos, attīstības dinamika, aktīva darbība semināros (30%); - studenta veiktie patstāvīgie darbi (50%); - studiju kursa rakstiskais gala pārbaudījums (20%).
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Eksāmens
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):Eksāmens
Studiju rezultāti
Zināšanas:Pārzinās pieaugušo izglītošanās procesa teorētiskos un praktiskos aspektus.
Prasmes:Spēs vadīt nodarbības pieaugušo auditorijai, pielietojot dažādus vadīšanas stilus.
Kompetences:Studējošie būs kompetenti pieaugušo izglītības praktiskajā īstenošanā un pētniecībā.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Robert Robinson. Trivium 21c: Preparing Young People for the Future with Lessons From the Past. Independent Thinking Press, June 12, 2013.
2Pedro De Bruyckere, Paul A. Kirschner, Casper D. Hulshof. Urban Myths about Learning and Education. 1st edition. Academic Press, March 18, 2015.