.
Vieglatlētikas vingrinājumu pamati un metodika
Studiju kursa apraksts
Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:1.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:18.06.2024 16:15:43
Par studiju kursu | |||||||||
Kursa kods: | LSPA_225 | LKI līmenis: | 6. līmenis | ||||||
Kredītpunkti: | 4.00 | ECTS: | 6.00 | ||||||
Zinātnes nozare: | Sporta zinātne | Mērķauditorija: | Pedagoģija; Sporta treneris | ||||||
Studiju kursa vadītājs | |||||||||
Kursa vadītājs: | Sandra Škutāne | ||||||||
Studiju kursa īstenotājs | |||||||||
Struktūrvienība: | Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija | ||||||||
Struktūrvienības vadītājs: | |||||||||
Kontaktinformācija: | LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006 | ||||||||
Studiju kursa plānojums | |||||||||
Pilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 2 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā lekciju kontaktstundas | 4 | ||||
Nodarbības (skaits) | 13 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 26 | ||||
Kopā kontaktstundas | 30 | ||||||||
Pilns laiks - 2. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 0 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 0 | Kopā lekciju kontaktstundas | 0 | ||||
Nodarbības (skaits) | 21 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 42 | ||||
Kopā kontaktstundas | 42 | ||||||||
Nepilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 2 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā lekciju kontaktstundas | 4 | ||||
Nodarbības (skaits) | 13 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 26 | ||||
Kopā kontaktstundas | 30 | ||||||||
Nepilns laiks - 2. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 0 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 0 | Kopā lekciju kontaktstundas | 0 | ||||
Nodarbības (skaits) | 21 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 42 | ||||
Kopā kontaktstundas | 42 | ||||||||
Studiju kursa apraksts | |||||||||
Priekšzināšanas: | Apgūti studiju kursi: Skolotāja profesionālās prasmes, Sociāli emocionālā mācīšanās, Mācīšana un mācīšanās dažādības kontekstā, Vispārīgā un fizisko aktivitāšu bioķīmija, Volejbola pamati un metodika, Vingrošanas pamati un metodika, Sporta vēsture vai sporta filosofija. | ||||||||
Mērķis: | Apgūt dažādus pārvietošanās veidus un priekšmetu pārvietošanas veidus, apgūt teorētiskās zināšanas, praktiskās iemaņas un prasmes dažādu pārvietošanās veidu un priekšmetu pārvietošanas veidu mācīšanā visās izglītības pakāpēs, atbilstoši Skolotāja standartā paredzētajām kompetencēm, Pirmsskolas izglītības vadlīnijām un Veselības un fiziskās aktivitātes izglītības satura prasībām sadaļā Pārvietošanās. | ||||||||
Tēmu saraksts (pilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Ievada nodarbība, studiju kursa saturs, prasības un vērtēšana. Vieglatlētikas vingrinājumu loma skolas vecuma bērnu sporta izglītībā, viņu fiziskās un garīgās attīstības sekmēšanai. Drošības noteikumi sporta zālē, manēžā, stadionā un šķēršļotā apvidū. Drošības noteikumi soļošanā, skriešanā, lēkšanā un priekšmetu pārvietošanā metot. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
2 | Noteikumi par valsts pirmskolas izglītības vadlīnijām un programmu paraugiem, Noteikumi par valsts pamatizglītības standartu un pamatizglītības programmu paraugi (MK noteikumi nr.747). Sasniedzamie rezultāti fiziskās aktivitātes jomā – beidzot 3., 6. un 9.klasi. Tēma Pārvietošanās (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot). | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
3 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā pirmsskolā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot pirmsskolā. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
4 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Šķēršļu joslas vai vingrinājumu apļi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot)1.klasē. | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
5 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Šķēršļu joslas vai vingrinājumu apļi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 2.klasē. | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
6 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Šķēršļu joslas vai vingrinājumu apļi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 3.klasē. | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
7 | Pedagoģisko prasmju apguve stundas daļas vadīšanā ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 1.-3.klasē un to analīze. | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
8 | Pedagoģisko prasmju apguve šķēršļu joslas vai vingrinājumu apļa vadīšanā ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 1.-3.klasē un analīze. | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
9 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Šķēršļu joslas vai vingrinājumu apļi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 4.klasē. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
10 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Šķēršļu joslas, vingrinājumu apļi vai vingrinājumu kopumi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 5.klasē. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
11 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Vingrinājumu kopumi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 6.klasē. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
12 | Pedagoģisko prasmju apguve stundas daļas vadīšanā ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 4.-6. klasē un to analīze. | Nodarbības | 5.00 | auditorija | |||||
13 | Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Vingrinājumu kopumi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 8.klasē. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
14 | Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Vingrinājumu kopumi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot). Pedagoģisko prasmju apguve stundas daļas vadīšanā ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 7.-9.klasē un to analīze. | Nodarbības | 3.00 | auditorija | |||||
15 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Vingrinājumu kopumi un šķēršļu joslas ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 10. klasē. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
16 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Vingrinājumu kopumi un šķēršļu joslas ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 11.klasē. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
17 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Vingrinājumu kopumi un šķēršļu joslas ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 12.klasē. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
18 | Mācību stundas modelēšana, praktiska prezentācija. Vieglatlētikas vingrinājumu vadīšanā pēc paša izstrādāta stundas plāna un apguves novērtēšana pēc paša izveidotas skolēnu snieguma līmeņu apraksta caurviju prasmju vērtēšanai un pašvērtēšanai. Stundas plāna un skolēnu snieguma līmeņa vērtēšanas pašnovērtēšana. Stundas plānu un skolēnu snieguma līmeņu vērtēšanas savstarpējā vērtēšana. | Nodarbības | 5.00 | auditorija | |||||
Tēmu saraksts (nepilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Ievada nodarbība, studiju kursa saturs, prasības un vērtēšana. Vieglatlētikas vingrinājumu loma skolas vecuma bērnu sporta izglītībā, viņu fiziskās un garīgās attīstības sekmēšanai. Drošības noteikumi sporta zālē, manēžā, stadionā un šķēršļotā apvidū. Drošības noteikumi soļošanā, skriešanā, lēkšanā un priekšmetu pārvietošanā metot. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
2 | Noteikumi par valsts pirmskolas izglītības vadlīnijām un programmu paraugiem, Noteikumi par valsts pamatizglītības standartu un pamatizglītības programmu paraugi (MK noteikumi nr.747). Sasniedzamie rezultāti fiziskās aktivitātes jomā – beidzot 3., 6. un 9.klasi. Tēma Pārvietošanās (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot). | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
3 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā pirmsskolā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot pirmsskolā. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
4 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Šķēršļu joslas vai vingrinājumu apļi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot)1.klasē. | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
5 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Šķēršļu joslas vai vingrinājumu apļi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 2.klasē. | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
6 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Šķēršļu joslas vai vingrinājumu apļi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 3.klasē. | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
7 | Pedagoģisko prasmju apguve stundas daļas vadīšanā ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 1.-3.klasē un to analīze. | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
8 | Pedagoģisko prasmju apguve šķēršļu joslas vai vingrinājumu apļa vadīšanā ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 1.-3.klasē un analīze. | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
9 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Šķēršļu joslas vai vingrinājumu apļi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 4.klasē. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
10 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Šķēršļu joslas, vingrinājumu apļi vai vingrinājumu kopumi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 5.klasē. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
11 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Vingrinājumu kopumi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 6.klasē. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
12 | Pedagoģisko prasmju apguve stundas daļas vadīšanā ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 4.-6. klasē un to analīze. | Nodarbības | 5.00 | auditorija | |||||
13 | Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Vingrinājumu kopumi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 8.klasē. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
14 | Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Vingrinājumu kopumi ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot). Pedagoģisko prasmju apguve stundas daļas vadīšanā ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 7.-9.klasē un to analīze. | Nodarbības | 3.00 | auditorija | |||||
15 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Vingrinājumu kopumi un šķēršļu joslas ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 10. klasē. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
16 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Vingrinājumu kopumi un šķēršļu joslas ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 11.klasē. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
17 | Vingrināšanās uzdevumi soļošanā un lēkšanā. Vingrināšanās uzdevumi skriešanā un priekšmetu pārvietošanā metot. Vingrinājumu kopumi un šķēršļu joslas ar iepriekš apgūtajiem vingrināšanās uzdevumiem (soļošana, skriešana, lēkšana un priekšmetu pārvietošana metot) 12.klasē. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
18 | Mācību stundas modelēšana, praktiska prezentācija. Vieglatlētikas vingrinājumu vadīšanā pēc paša izstrādāta stundas plāna un apguves novērtēšana pēc paša izveidotas skolēnu snieguma līmeņu apraksta caurviju prasmju vērtēšanai un pašvērtēšanai. Stundas plāna un skolēnu snieguma līmeņa vērtēšanas pašnovērtēšana. Stundas plānu un skolēnu snieguma līmeņu vērtēšanas savstarpējā vērtēšana. | Nodarbības | 5.00 | auditorija | |||||
Vērtēšana | |||||||||
Patstāvīgais darbs: | Vingrināšanās uzdevumu (atbilstoši standartam visās izglītības pakāpēs) portfolio izveidošana. Nodarbību plānu (konspektu) izstrāde visās izglītības pakāpēs. Mācību stundas modelēšana, praktiska prezentācija vieglatlētikas vingrinājumu vadīšanā pēc paša izstrādāta stundas plāna un apguves novērtēšana pēc paša izveidota skolēnu snieguma līmeņu apraksta caurviju prasmju vērtēšanai un pašvērtēšanai. Stundas plāna un skolēnu snieguma līmeņu vērtēšanas pašnovērtēšana. Stundas plānu un skolēnu snieguma līmeņu vērtēšanas savstarpējā vērtēšana. Šķēršļu joslu un vingrināšanās apļu izstrāde un aprobācija visās izglītības pakāpēs. Praktizēšanās vingrinājumu izpildē un vērtēšanā. | ||||||||
Vērtēšanas kritēriji: | Studiju rezultātu vērtēšanas kritēriji: 1. Mērķtiecīga aktivitāte semināros un praktiskajās nodarbībās – 30% 2. Studenta veiktie patstāvīgie darbi gatavojoties praktiskai mācību aktivitāšu vadīšanai un citiem pārbaudījumiem – 50% 3. Iegūto zināšanu un prasmju pārbaudījumi – 20% Patstāvīgā darba (studiju portfolio pirmsskolai un katrai klašu grupai) vērtēšanas kritēriji: 5p. Pirmsskolas un klašu grupas portfolio ir vingrinājumu grupas sasniedzamā rezultāta apraksts ar zīmējumiem. Doti 12 – 16 vingrināšanās uzdevumi ar zīmējumiem un dozējumu, raksturotas kļūdas un doti vingrinājumi ar zīmējumiem kļūdu labošanai. Veidotas vizualizācijas par vērtēšanu un sasniedzamo rezultātu skolēnam saprotamā veidā. Vingrinājumiem ar sacenšanās un sacensību tiesāšanas elementiem konkrētas darbības apraksts ar zīmējumiem un noteikumiem. 4p. Pirmsskolas un klašu grupas portfolio ir vingrinājumu grupas sasniedzamā rezultāta apraksts ar zīmējumiem. Doti 10 – 12 vingrināšanās uzdevumi ar zīmējumiem un dozējumu, raksturotas kļūdas un doti vingrinājumi kļūdu labošanai. Veidotas vizualizācijas par vērtēšanu un sasniedzamo rezultātu skolēnam saprotamā veidā. Vingrinājumiem ar sacenšanās un sacensību tiesāšanas elementiem ir konkrētas darbības apraksts un noteikumi. 3p. Pirmsskolas un klašu grupas portfolio ir vingrinājumu grupas sasniedzamā rezultāta apraksts. Doti 8 – 10 vingrināšanās uzdevumi ar zīmējumiem un dozējumu, raksturotas kļūdas un doti vingrinājumi kļūdu labošanai. Aprakstīta vērtēšana un skolēnam sasniedzamais rezultāts. Vingrinājumiem ar sacenšanās un sacensību tiesāšanas elementiem ir īss darbības apraksts un noteikumi. 2p. Pirmsskolas un klašu grupas portfolio ir vingrinājumu grupas sasniedzamā rezultāta apraksts. Doti 6 – 8 vingrināšanās uzdevumi ar dozējumu, raksturotas iespējamās kļūdas. Skolēnam sasniedzamais rezultāts un vērtēšana aprakstīta daļēji. 1p. Pirmsskolas un klašu grupas mapē ir vingrinājumu grupas sasniedzamā rezultāta apraksts. Doti 4 – 8 vingrināšanās uzdevumi ar dozējumu. Skolēnam sasniedzamais rezultāts un vērtēšana aprakstīta nepietiekami. studiju kursa noslēgumā teorētiski praktisks pārbaudījums. Studiju kursa laikā, pildot studiju kursa prasības, studējošais iegūst vērtējuma punktu summu, kas veido bāzes vērtējumu pārbaudījumā. | ||||||||
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas): | Eksāmens | ||||||||
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas): | Eksāmens | ||||||||
Studiju rezultāti | |||||||||
Zināšanas: | 1. Vieglatlētikas disciplīnu izcelšanās, vēsture un attīstība Latvijā un pasaulē. 2. Vieglatlētikas disciplīnu tehnikas un taktikas paņēmienu mācīšanas metodika (mācīšanas metodes, mācīšanas līdzekļi, sporta stundas organizēšanas formas). 3. Formatīvā, summatīvā vērtēšana un pašvērtējums vieglatētikas vingrinājumu apguvē. | ||||||||
Prasmes: | 4. Demonstrē dažādus pārvietošanās veidus (soļošana, skriešana, lēkšana) un priekšmetu pārvietošanu (mešana) visās izglītības pakāpēs. 5. Praktiski plāno, vada vieglatlētikas vingrinājumus un novērtē to apguvi atbilstoši valsts pirmsskolas izglītības vadlīnijām, valsts pamatizglītības standarta un valsts vidējās izglītības standarta prasībām mācību jomā. Demonstrē apgūtās iemaņas modificētās vieglatlētikas disciplīnu sacensībās. | ||||||||
Kompetences: | 6. Spēj plānot, vadīt starpdisciplināru un individualizētu mācību procesu daudzveidīgās vieglalētikas vingrinājumu aktivitātēs. 7. Spēj kritiski analizēt un izvērtēt pielietotos pedagoģiskos līdzekļus, metodes, paņēmienus un vieglatlētikas līdzekļus, to atbilstību izglītojamo spējām un izglītības mērķiem veselību veicinošās daudzveidīgās vieglatlētikas vingrinājumu aktivitātēs. 8. Spēj uzņemties atbildību par mācību stundas ar vieglatlētikas vingrinājumiem un pasākuma drošumu skolā. 9. Spēj veidot skaidrus snieguma un izglītojamo izaugsmes vērtēšanas kritērijus un pārbaudes veidus. 10. Spēj analizēt mācīšanās rezultātus un sekot skolēna izaugsmei, identificēt mācīšanās snieguma uzlabošanai nepieciešamos atbalsta pasākumus. 11. Spēj sniegt atgriezenisko saiti gan izglītojamo, gan savas darbības novērtējumā. 12. Spēj radoši izvēlēties mācību līdzekļus vieglatlētikas vingrinājumu apguvē, integrējot veselības un drošības saturu, citu priekšmetu jomas, caurviju prasmes un vērtības. 13. Spēj identificēt drošības apdraudējumus un riskus dažādās vidēs un situācijās vieglatētikas vingrinājumos, veic preventīvus drošības pasākumus, izvēloties piemērotākās problēmrisināšanas stratēģijas. | ||||||||
Bibliogrāfija | |||||||||
Nr. | Atsauce | ||||||||
Obligātā literatūra | |||||||||
1 | 1. Avotiņa, I. (2016). Vieglatlētika. Rīga, DUE, 160lpp. | ||||||||
2 | 2. Avotiņa, I. (2015). Vieglatlētikas pamati. 1.daļa, Rīga, LSPA, 102lpp. | ||||||||
3 | 3. Avotiņa, I. (2015). Vieglatlētikas pamati. 2.daļa, Rīga, LSPA, 104lpp. | ||||||||
4 | 4. Avotiņa, I., & Škutāne, S. (2015). Stafetes no sporta zāles līdz stadionam. Rīga. LSPA, 32lpp. | ||||||||
5 | 5. Noteikumi par valsts pamatizglītības standartu un pamatizglītības programmu paraugiem. (2018). Ministru kabineta noteikumi Nr. 747. | ||||||||
6 | 6. Noteikumi par valsts vispārējās vidējās izglītības standartu un vispārējās vidējās izglītības programmu paraugiem. (2019). Ministru kabineta noteikumi Nr. 416. | ||||||||
7 | 7. Sports un veselība 1.-9. klasei. (2019). Mācību priekšmeta programmas paraugs. Valsts izglītības satura centrs | ESF projekts Nr.8.3.1.1/16/I/002 Kompetenču pieeja mācību saturā, 179lpp. | ||||||||
Citi informācijas avoti | |||||||||
1 | Skola2030 |