Pārlekt uz galveno saturu

Sociālo projektu attīstība un izvērtēšana

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:1.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:24.04.2023 08:50:12
Par studiju kursu
Kursa kods:MRU_017LKI līmenis:7. līmenis
Kredītpunkti:4.00ECTS:6.00
Zinātnes nozare:Mērķauditorija:
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Irēna Komarova
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Labklājības un sociālā darba katedra
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)6Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas12
Nodarbības (skaits)6Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas12
Kopā kontaktstundas24
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Mērķis:
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Sociālo projektu koncepcija un projektu vadībaLekcijas1.00E-studiju vide
Nodarbības1.00E-studiju vide
2Projekta dzīves cikls. Iniciācija par projektu. Analīze a kontekstā un vajadzībāmLekcijas1.00E-studiju vide
Nodarbības1.00E-studiju vide
3Plānošana un sociālo projektu sagatzvošana. Projekta vadītājs, komanda un iesaistītās puses. Loģiskais ietvarsLekcijas1.00E-studiju vide
Nodarbības1.00E-studiju vide
4Sociālā projekta īstenošana. Uzraudzība un risku vadībaLekcijas1.00E-studiju vide
Nodarbības1.00E-studiju vide
5Sociālo projektu nobeigums un slēgšanaLekcijas1.00E-studiju vide
Nodarbības1.00E-studiju vide
6Projektu vērtēšanas veidi: iekšējā un ārējā novērtējums. Process, projektu izvērtēšanaLekcijas1.00E-studiju vide
Nodarbības1.00E-studiju vide
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Gadījuma analīze, sociālā projekta izstrāde.
Vērtēšanas kritēriji:
Gadījuma analīze, sociālā projekta izstrāde.
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Eksāmens (Rakstisks)
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):
Studiju rezultāti
Zināšanas:Spēs uzsākt, sagatavot un īstenot sociālos projektus, kas attīstīs personīgās stiprās puses, profesionālo izaugsme un ilgtspējīgu kopienu.
Prasmes:Spēs būt kulturāli atbildīgs darbā ar sociālām mērķa grupām, dažādībā pēc rases, sociālekonomiskās, etniskās piederības; attīstīs sociālās un kultūras komunikācijas kompetences darbā ar bērniem un jauniešiem; veicinās starpprofesionālu sadarbību demokrātiskā veidā komunikācijā un lēmumu pieņemšanā; dalīsies zināšanās un prasmēs ar sociālo pakalpojumu sniedzējiem sociālo pakalpojumu izstrādes procesā darbā ar bērniem un jauniešiem, kas ir vērsts uz holistisko pieeju izmantošanu.
Kompetences:Studenti mācēs novērtēt projektu atbilstību dažādos līmeņos – personīgo un komunālo, organizatorisko un korporatīvo, valsts un starptautiskās, kultūras un globālo kontekstu.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Kuster, J., Huber, E., Lippmann, R., Schmid, A., Schneider, E., Witschi, U., Wüst, R. (2015). Project Management Handbook. Springer-Verlag Berlin Heidelberg
2Madsen, S. (2019). The power of project leadership: 7 keys to help you transform from project manager to project leader (2nd ed.). London: Kogan Page
3Pinto, J. K. (2020). Project management: Achieving competitive advantage (5th ed., Global ed.). Harlow: Pearson Education Limited
4Wysocki, Robert K. (2019). Effective project management: Traditional, agile, extreme, hybrid (8th ed.). Indianapolis, Ind.: Wiley.
5Zwikael, O., Smyrk, J. R. (2019). Project management. A Benefit Realisation Approach. Springer International Publishing.