.
Digitālā mārketinga iespējas veselības veicināšanas jomā
Studiju kursa apraksts
Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:5.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:26.08.2024 15:26:00
Par studiju kursu | |||||||||
Kursa kods: | SUUK_239 | LKI līmenis: | Visiem līmeņiem | ||||||
Kredītpunkti: | 2.00 | ECTS: | 3.00 | ||||||
Zinātnes nozare: | Sporta zinātne | Mērķauditorija: | Veselības vadība; Sabiedrības veselība; Zobārstniecība; Sporta treneris; Rehabilitācija; Ārstniecība; Farmācija | ||||||
Studiju kursa vadītājs | |||||||||
Kursa vadītājs: | Una Veseta | ||||||||
Studiju kursa īstenotājs | |||||||||
Struktūrvienība: | Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedra | ||||||||
Struktūrvienības vadītājs: | |||||||||
Kontaktinformācija: | Rīga, Cigoriņu iela 3, spkrsu[pnkts]lv, +371 67611559 | ||||||||
Studiju kursa plānojums | |||||||||
Pilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 12 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā lekciju kontaktstundas | 24 | ||||
Nodarbības (skaits) | 12 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 24 | ||||
Kopā kontaktstundas | 48 | ||||||||
Nepilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 6 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā lekciju kontaktstundas | 12 | ||||
Nodarbības (skaits) | 6 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 12 | ||||
Kopā kontaktstundas | 24 | ||||||||
Studiju kursa apraksts | |||||||||
Priekšzināšanas: | Ieinteresība sportā, veselības veicināšanas un labsajūtas sfērās. | ||||||||
Mērķis: | Radīt priekšstatu par digitālo mārketingu un satura izstrādes rīkiem, komunikācijas kanāliem veselības veicināšanas jomā. | ||||||||
Tēmu saraksts (pilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Digitālā mārketinga vēsture un attīstība. Aktuālās tendences. | Lekcijas | 2.00 | auditorija | |||||
2 | Mārketinga pamati. Mārketinga modeļi B2B/B2C. Zīmola pozīcija tirgū, konkurenti. | Lekcijas | 2.00 | auditorija | |||||
3 | Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva. | Lekcijas | 4.00 | auditorija | |||||
4 | Praktiskais darbs ar rīku Canva. | Nodarbības | 4.00 | auditorija | |||||
5 | Digitālie komunikācijas kanāli. Sociālie tīkli. Tīmekļvietnes, google adwords, sociālie tīkli. | Lekcijas | 2.00 | auditorija | |||||
6 | Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite. | Lekcijas | 2.00 | auditorija | |||||
7 | Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite. | Nodarbības | 8.00 | auditorija | |||||
Tēmu saraksts (nepilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Digitālā mārketinga vēsture un attīstība. Aktuālās tendences. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
2 | Mārketinga pamati. Mārketinga modeļi B2B/B2C. Zīmola pozīcija tirgū, konkurenti. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
3 | Digitālā mārketinga satura izstrādes pamati. Formāts, kompozīcija un citi tehniski aspekti. Satura izstrādes programmatūras un tīmekļa rīki. Canva. | Lekcijas | 2.00 | auditorija | |||||
4 | Praktiskais darbs ar rīku Canva. | Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||
5 | Digitālie komunikācijas kanāli. Sociālie tīkli. Tīmekļvietnes, google adwords, sociālie tīkli. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
6 | Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
7 | Mārketinga kampaņu izstrāde. Mērķis, mērķauditorija, vēstījums, taktiskie risinājumi, atgriezeniskā saite. | Nodarbības | 4.00 | auditorija | |||||
Vērtēšana | |||||||||
Patstāvīgais darbs: | Praktiskais uzdevums. Pēc izvēles izstrādāt kampaņas plānu zīmolam. Veicamie uzdevumi: • Aizpildīta darba lapa (kā arī sociālo tīklu komunikācijas laika plāns); • Prezentācijas izstrāde un prezentēšana kursa biedriem. | ||||||||
Vērtēšanas kritēriji: | 1. Praktiskā uzdevuma izpilde (50% no gala vērtējuma) 2. Apmeklējums vismaz 90% 3. Teorijas eksāmens (50% no gala vērtējuma) | ||||||||
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas): | Eksāmens (Rakstisks) | ||||||||
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas): | Eksāmens (Rakstisks) | ||||||||
Studiju rezultāti | |||||||||
Zināšanas: | Studiju kursa apguves rezultātā rodas izpratne par digitālā mārketinga nozari un aktuālajām tendencēm digitālajā vidē. Studiju kursā apgūtās tēmas nodrošina pamatu, lai uzsāktu mērķtiecīgu komunikāciju digitālajā vidē veselības veicināšanas jomā. | ||||||||
Prasmes: | Kursa laikā tiek iegūtas prasmes komunikācijas mērķu definēšanā, digitālo mārketinga kampaņu izstrādē. Spēs saprast dažādas mārketinga stratēģijas veselības veicināšanas jomā. Atbilstoši izvēlētajiem mērķiem, prot definēt komunikatīvos vēstījumus un pielāgot digitālos komunikācijas kanālus. Iegūtas prasmes izmantot satura izstrādes rīku Canva. | ||||||||
Kompetences: | Izmantojot iegūtās zināšanas un prasmes, studējošie spēs veidot mārketinga kampaņas, izstradāt saturu un pielāgot dažādus digitālos komunikācijas kanālus, lai veiksīmigi popularizētu veselības veicināšanas profesijas, paaugstinātu finansiālo labklājību un nodrošinātu iespēju palīdzēt cilvēkiem, kam nav iespējams apmeklēt vizītes klātienē. Digitālā mērketinga zināšanas palielina konkurētspēju veselības nozarē, vienlaikus padarot pakalpojumus pieejamus plašākai sabiedrības daļai. | ||||||||
Bibliogrāfija | |||||||||
Nr. | Atsauce | ||||||||
Obligātā literatūra | |||||||||
1 | Rogers, J. (2021). The Digital Marketing Landscape (ISSN). New York: Business Expert Press. | ||||||||
2 | Kumar, S. (2020). Digital Marketing Insights. Associated Publishing Company. | ||||||||
Papildu literatūra | |||||||||
1 | Westerman, D., Spence, P. & Van der Heide, B. (2014). Social Media as Information Source: Recency of Updates and Credibility of Information. | ||||||||
2 | Obar, J.A. and Wildman, S. (2015). Social media definition and the governance challenge: An introduction to the special issue. Telecommunications policy, 39(9). 745-750. | ||||||||
3 | Wilde, S. (2013). Viral Marketing Within Social Networking Sites: The Creation of an Effective Viral Marketing Campaign. Hamburg: Diplomica Verlag GmbH. | ||||||||
4 | Chaffey, D., Smith P. R. (2013). E-marketing Excellence: Planning and Optimizing Your Digital Marketing. Oxon: Routledge. | ||||||||
Citi informācijas avoti | |||||||||
1 | https://lifefitness.ru/news/fitnes-trendy-2021-goda | ||||||||
2 | https://gusarov-group.by/digital-marketing-uzhe-ne-tot-razb… | ||||||||
3 | https://www.gemius.lv/visi-raksti/category/veseliba.html | ||||||||
4 | https://www.communicationmonitor.eu/2021/05/21/ecm-european… | ||||||||
5 | https://www.thoughtshift.co.uk/digital-marketing-strategies… | ||||||||
6 | https://creatitive.com/new-online-fitness-marketing-strateg… | ||||||||
7 | https://www.uschamber.com/co/good-company/launch-pad/pandem… | ||||||||
8 | Levinson, J. C., Gibson, S. (2010). Guerilla Social Media Marketing. Canada: Entrepreneur Media Inc. | ||||||||
9 | Brügger, N. (2012). When the present web is later the past: web historiography, digital history and internet studies. |