Pārlekt uz galveno saturu

Vasaras skola veselības vadībā

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:5.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:27.09.2024 08:55:51
Par studiju kursu
Kursa kods:VVDG_036LKI līmenis:7. līmenis
Kredītpunkti:4.00ECTS:6.00
Zinātnes nozare:Vadībzinātne; Uzņēmējdarbības vadībaMērķauditorija:Vadībzinātne; Veselības vadība
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Olav Goetz
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Sociālo zinātņu fakultāte
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:Dzirciema iela 16, Rīga, szfatrsu[pnkts]lv
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)6Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas12
Nodarbības (skaits)14Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas28
Kopā kontaktstundas40
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Vasaras skola tiek realizēta 1.studiju gada 2.semestrī.
Mērķis:
Vasaras skola tiek realizēta kā studiju prakse un tās mērķis – apvienot studentu torētiskās zināšanas ar konkrētu veselības jomas vai digitalizācijas gadījumu izpēti, pielietojot datu analītiskās metodes.
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Procesu vadības, datu analīzes, modelēšanas un simulācijas teorētiskie aspektiLekcijas2.00auditorija
2Datu analīzes metodesLekcijas4.00auditorija
Nodarbības4.00auditorija
3Analītiskais grupu darbsNodarbības8.00auditorija
4Grupu darba prezentēšanaNodarbības2.00auditorija
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Vasaras skolas laikā studējošie iepazīstas ar veselības vadības un digitālās veselības analītiskajām metodēm, veicot konkrēta gadījuma analīzi grupās un nobeigumā prezentē grupas darba rezultātus plašākai auditorijai. Lai izvērtētu studiju kursa kvalitāti kopumā, studentam jāaizpilda studiju kursa novērtēšanas anketa Studējošo portālā.
Vērtēšanas kritēriji:
Grupas darba vērtējumu veido: Analītiskā darba saturs (50%) Prezentācija power point formātā pēc iepriekš norādīta satura (25%); Argumentācija un prezentācija (25%).
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Eksāmens
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):
Studiju rezultāti
Zināšanas:Studējošais iegūst zināšanas: • teorētisko zināšanu apstiprinājums attiecīgajā veselības aprūpes/ digitalizācijas jomā; • analītisko metožu izvēle, konkrēta gadījuma analīzei; • praktiskās iemaņas gadījuma analīzes veikšanā.
Prasmes:Students iegūst prasmes: • teorētisko zināšanu pielietošajā konkrēta gadījuma analīzē; • atbilstošu analītisko instrumentu un analīzes metožu izvēlē un pielietošanā; • grupu darba organizēšanā un īstenošanā.
Kompetences:Students iegūst kompetenci: • praktiskas iemaņas veselības jomas gadījumu analīzē vai digitālās transformācijas īstenošanā; • analītiskā darba rezultātu pamatošanā, argumentēšanā un prezentēšanā.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Roosan D, Law AV, Karim M, Roosan M. (2019). Improving Team-Based Decision Making Using Data Analytics and Informatics: Protocol for a Collaborative Decision Support Design. JMIR Res Protoc.
2Flessa, et al. (2013). Resent Research on Health Care Management
3Harrel, Lange. (2001). Healthcare Simulation Modelling and Optimization using MedModel. (akceptējams izdevums)
4Nkwanyana A, Mathews V, Zachary I, Bhayani V. (2023). Skills and competencies in health data analytics for health professionals: a scoping review protocol. BMJ Open. Nov 21;13(11)
Papildu literatūra
1Managing change in the NHS The NHS Service Delivery and Organisation. (2001)
2European Health Management Association (EHMA)
Citi informācijas avoti
1Digital transformation in health care (EIT Health)