Pārlekt uz galveno saturu
English
Latviski
Augšējā izvēlne
Skolēniem
Studentiem
Absolventiem
Darbiniekiem
Darba devējiem
Bibliotēka
Kontakti
Vakances
Meklēt
Galvenā izvēlne
Studiju iespējas
Pamatstudiju programmas
Maģistra studiju programmas
Doktorantūra
Rezidentūra
Uzņemšana
Praktiska informācija
Par RSU
Studentu dzīve
Studiju norises vietas
Fakultātes un katedras
Mūsu cilvēki
Stratēģija
Struktūra
Vēsture un tradīcijas
Identitāte
Atzinība
Aula
Muzeji un ekspozīcijas
Ģerbonis
Projekti
Reitingi
Vides pieejamība
Virtuālā tūre
Ilgtspējīgas attīstības mērķi
Suvenīri un grāmatas
Mūžizglītība
Atvērtā universitāte
Sagatavošanas kursi
Profesionālās pilnveides kursi
ESF kvalifikācijas celšanas kursi
Pedagoģiskās izaugsmes centrs
Profesionālā pilnveide Austrijā
Valodu kursi
Kvalifikācijas atbilstības pārbaude
Pētniecība
RSU Zinātnes padome
RSU zinātnes portāls
Pētniecības platformas
Doktorantūras skola
Pētniecības pakalpojumi
Zinātnieku brokastis
Pētniecības rezultāti
Konferences, tīklošanās
Pētniecības projekti
Vertikāli integrētie projekti
Pētniecības datu pārvaldība
Zinātniskie institūti un laboratorijas
Inovāciju centrs
Pētījumu ētikas komiteja
Zinātnes departaments
Profesoru padomes
Promocija
Starptautiskā sadarbība
Mobilitātes programmas
Starptautiskie projekti
Starptautiskie sadarbības partneri
EURAXESS RSU kontaktpunkts
EIT Health centrs
EATRIS koordinators Latvijā
English
Latviski
Meklēt
Mobile augšējā izvēlne
Skolēniem
Studentiem
Absolventiem
Darbiniekiem
Darba devējiem
Bibliotēka
Kontakti
Vakances
Mobile galvenā izvēlne
Studiju iespējas
Pamatstudiju programmas
Maģistra studiju programmas
Doktorantūra
Rezidentūra
Uzņemšana
Praktiska informācija
Par RSU
Studentu dzīve
Studiju norises vietas
Fakultātes un katedras
Mūsu cilvēki
Stratēģija
Struktūra
Vēsture un tradīcijas
Identitāte
Atzinība
Aula
Muzeji un ekspozīcijas
Ģerbonis
Projekti
Reitingi
Vides pieejamība
Virtuālā tūre
Ilgtspējīgas attīstības mērķi
Suvenīri un grāmatas
Mūžizglītība
Atvērtā universitāte
Sagatavošanas kursi
Profesionālās pilnveides kursi
ESF kvalifikācijas celšanas kursi
Pedagoģiskās izaugsmes centrs
Profesionālā pilnveide Austrijā
Valodu kursi
Kvalifikācijas atbilstības pārbaude
Pētniecība
RSU Zinātnes padome
RSU zinātnes portāls
Pētniecības platformas
Doktorantūras skola
Pētniecības pakalpojumi
Zinātnieku brokastis
Pētniecības rezultāti
Konferences, tīklošanās
Pētniecības projekti
Vertikāli integrētie projekti
Pētniecības datu pārvaldība
Zinātniskie institūti un laboratorijas
Inovāciju centrs
Pētījumu ētikas komiteja
Zinātnes departaments
Profesoru padomes
Promocija
Starptautiskā sadarbība
Mobilitātes programmas
Starptautiskie projekti
Starptautiskie sadarbības partneri
EURAXESS RSU kontaktpunkts
EIT Health centrs
EATRIS koordinators Latvijā
.
Rezidenta novērtēšanas anketa
Pasniedzēja vārds, uzvārds
Pasniedzēja amats
Rezidenta vārds, uzvārds
Rezidenta specialitāte
Alergologs
Algologs
Anesteziologs, reanimatologs
Arodveselības un arodslimību ārsts
Asinsvadu ķirurgs
Balneologs
Bērnu alergologs
Bērnu endokrinologs
Bērnu gastroenterologs
Bērnu hematoonkologs
Bērnu infektologs
Bērnu kardiologs
Bērnu ķirurgs
Bērnu neirologs
Bērnu nefrologs
Bērnu pneimonologs
Bērnu psihiatrs
Bērnu reimatologs
Bērnu zobārsts
Dermatologs, venerologs
Dietologs
Eksperts
Endodontists
Endokrinologs
Fizikālās un rehabilitācijas medicīnas ārsts
Gastroenterologs
Geriatrs
Ginekologs, dzemdību speciālists
Ģimenes (vispārējās prakses) ārsts
Hematologs
Hepatologs
Imunologs
Infektologs
Internists
Kardiologs
Ķirurgs
Laboratorijas ārsts
Medicīnas ģenētiķis
Mutes, sejas un žokļu ķirurgs
Narkologs
Neatliekamās medicīnas ārsts
Nefrologs
Neiroķirurgs
Neirologs
Neonatologs
Oftalmologs
Onkoloģijas ginekologs
Onkologs-ķīmijterapeits
Ortodonts
Otolaringologs
Paliatīvās aprūpes speciālists
Patologs
Pediatrs
Periodontologs
Plastikas ķirurgs
Pneimonologs
Psihiatrs
Psihoterapeits
Radiologs
Reimatologs
Sabiedrības veselības ārsts
Sirds ķirurgs
Sporta ārsts
Tiesu medicīnas eksperts
Tiesu psihiatrijas eksperts
Torakālais ķirurgs
Transfuziologs
Transplantologs
Traumatologs, ortopēds
Urologs
Zobu protēzists
Rezidenta studiju gads
1
2
3
4
5
6
Rotācijas cikls
Rotācijas cikla vieta
Zināšanas medicīnā:
1
Vājas zināšanas pamata un klīniskās disciplīnās,minimāla interese mācīties.
2
3
4
5
6
7
8
9
Teicamas zināšanas pamata un klīniskās disciplīnās, zinātkārs. Labi izprot slimību mehānismus, komplicētus gadījumus.
0
Nevaru novērtēt
Komentāri par sadaļu "Zināšanas medicīnā":
Diagnostiskās iemaņas:
1
Bieži nespēj saistīt medicīniskos datus ar klīnisko disciplīnās,minimāla interese mācīties. ainu, izvērtēt alternatīvas, zināšanas un prasmes. Bieži nepamatoti lieto diagnostiskos izmeklējumus un ārstēšanu. Neizlēmīgs grūtās medicīniskās situācijās. Ārstē vairāk izmeklēšanas datus nekā pacientu. Neņem vērā pacientu intereses.
2
3
4
5
6
7
8
9
Regulāri integrē medicīniskos datus un klīnisko ainu, apsver alternatīvas, saprot zināšanu ierobežojumus, apsver izmaksas, riskus un ieguvumus. Prātīgi lieto diagnostiskās un ārstēšanas procedūras. Izlēmīgs, patērē adekvātu laiku atbilstoši ar problēmas sarežģītībai. Vienmēr pieņem lēmumus balsoties uz klīniskajiem pierādījumiem, loģiku un pacientu vēlmēm.
0
Nav bijusi saskarsme
Komentāri par sadaļu "Diagnostiskās iemaņas":
Pacientu iztaujāšana:
1
Nepilnīga, neloģiska, virspusēja un nav vērsta uz pacienta problēmām.
2
3
4
5
6
7
8
9
Vienmēr precīza, loģiska, uzticama, efektīva. Nodrošina plašu informāciju par pacientu.
0
Nav bijusi saskarsme
Komentāri par sadaļu "Pacientu iztaujāšana":
Klīniskā izmeklēšana:
1
Nepilnīga, neakurāta, pavirša, neuzticama, nav vērsts uz pacienta problēmām.
2
3
4
5
6
7
8
9
Vienmēr precīza, loģiska, pilnīga, mērķtiecīga un efektīva. Nodrošina plašu informāciju par pacientu.
0
Nav bijusi saskarsme
Komentāri par sadaļu "Klīniskā izmeklēšana":
Praktiskās iemaņas:
1
Nemākulīgs, paviršs. Bieži nenovērtē pacientu riskus, trauksmi un komfortu.
2
3
4
5
6
7
8
9
Lietpratīgs, un rūpīgs. Mazina riskus un pacienta diskomfortu. Izskaidro procedūras mērķus pacientiem.
0
Nav bijusi saskarsme
Komentāri par sadaļu "Prakstiskās iemaņas":
Profesionālisms:
1
Nepauž respektu, līdzjūtību pret pacientu.Pašnekritiskums, noliedz savas kļūdas, neņem vērā pacienta, piederīgo, kolēģu vēlmes.
2
3
4
5
6
7
8
9
Vienmēr pauž respektu, līdzjūtību, godīgumu. Paškritisks, atzīst un vēlas analizēt savas kļūdas. Ņem vērā pacienta, piederīgo, kolēģu vēlmes.
0
Nav bijusi saskarsme
Komentāri par sadaļu "Profesionālisms":
Paškritiskums un spēja pilnveidoties:
1
Nespēj veikt sevis novērtēšanu, nav paškritisks, Neizrāda iniciatīvu. Pretojas vai ignorē novērtējumu.
2
3
4
5
6
7
8
9
Pastāvīgi iznovērtē savu sniegumu, izmanto novērtējumu, lai uzlabotu savu sniegumu.
0
Nav bijusi saskarsme
Komentāri par sadaļu "Paškritiskums un spēja pilnveidoties":
Komunikācijas spējas:
1
Nespēj nodibināt pat minimālu kontaktu ar un viņa piederīgajiem. Nespēj ieklausīties un sarunāties ar pacientu un kolēģiem Nesniedz padomus pacientam un viņa piederīgajiem.
2
3
4
5
6
7
8
9
Efektīvi nodibina kontaktu ar pacientu, viņa piederīgajiem un kolēģiem demonstrē labas attiecību veidošanas prasmes, ko veido klausoties unsarunājoties. Izglīto un konsultē pacientu, viņa piederīgos un kolēģus.
0
Nav bijusi saskarsme
Komentāri par sadaļu "Komunikācijas spējas":
Novērtējums kopumā:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Komentāri