.
Noslēguma darbs
Studiju kursa apraksts
Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:6.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:25:22
Par studiju kursu | |||||||||
Kursa kods: | KSK_004 | LKI līmenis: | 6. līmenis | ||||||
Kredītpunkti: | 4.00 | ECTS: | 6.00 | ||||||
Zinātnes nozare: | Komunikācijas zinātne | Mērķauditorija: | Informācijas un komunikācijas zinātne; Komunikācijas zinātne | ||||||
Studiju kursa vadītājs | |||||||||
Kursa vadītājs: | Alnis Stakle | ||||||||
Studiju kursa īstenotājs | |||||||||
Struktūrvienība: | Sociālo zinātņu fakultāte | ||||||||
Struktūrvienības vadītājs: | |||||||||
Kontaktinformācija: | Dzirciema iela 16, Rīga, szfrsu[pnkts]lv | ||||||||
Studiju kursa plānojums | |||||||||
Pilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 0 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 0 | Kopā lekciju kontaktstundas | 0 | ||||
Nodarbības (skaits) | 0 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 0 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 0 | ||||
Kopā kontaktstundas | 0 | ||||||||
Nepilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 0 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 0 | Kopā lekciju kontaktstundas | 0 | ||||
Nodarbības (skaits) | 0 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 0 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 0 | ||||
Kopā kontaktstundas | 0 | ||||||||
Studiju kursa apraksts | |||||||||
Priekšzināšanas: | Sekmīgi apgūti pirmā semestra studiju kursi. | ||||||||
Mērķis: | Noslēguma darba izstrādes mērķis ir stiprināt studējošo teorētiskās zināšanas komunikācijas zinātņu nozarē, pilnveidot lietišķās prasmes un kompetences, kas nepieciešamas, lai autonomi izstrādātu augsta līmeņa radošo projektu multimediju komunikācijā, fotogrāfijā, žurnālistikā vai sabiedriskajās attiecībās. | ||||||||
Vērtēšana | |||||||||
Patstāvīgais darbs: | Studenti autonomi veic teorētisko pētījumu un izstrādā praktisko noslēguma darba daļu. | ||||||||
Vērtēšanas kritēriji: | Darba mērķa un uzdevumu formulējums ir noteikts atbilstoši pētījuma vai radošā darba priekšmetam, demonstrējot skaidru domu precizitāti un pamatojumu. Literatūras analīzes apjoms un dziļums, prasme lietot atsauces ir atbilstoši darba specifikai, kas balstās izcili saskaņotā, loģiskā un kritiskā vispusīgā analīzē, izmantojot akadēmisko stilu. Tiek vērtēta prasme risināt sarežģītus problēmjautājumus, sniedzot skaidri pamatotu un loģisku risinājumu. Konceptu, modeļu un teorijas pielietojumā tiek vērtēta prasme izvēlēties atbilstošus konceptus un teorijas. Secinājumu un rekomendāciju daļa ir pamatota, skaidra un ticama, balstoties uz teorētiskajām atziņām un lietišķajiem sasniegumiem. Darba noformējums atbilst metodiskajiem norādījumiem, ir loģisks un viegli saprotams. Radošajiem darbiem tiek vērtēta īstenotā produkta (fotostāsts, audiovizuāls stāsts, īsfilma, pasākuma projekts, reklāmas projekts, projekts žurnālistikā, sabiedrisko attiecību projekts, utt.) pabeigtība un atbilstība nozares augstākajiem standartiem. | ||||||||
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas): | Aizstāvēšana (Kursa darbs) | ||||||||
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas): | Aizstāvēšana (Kursa darbs) | ||||||||
Studiju rezultāti | |||||||||
Zināšanas: | Studenti padziļināti pārzina informācijas un komunikācijas zinātņu nozares teorētiskās pamatnostādnes, principus, struktūru un praktiskās darba metodes, kas nepieciešamas projektu īstenošanai fotogrāfijas un multimediju tehnoloģijās. Padziļināti pārzina informācijas un komunikācijas zinātņu nozares attīstības vēsturi, teorijas un aktuālās problēmas, ieskaitot teoriju un principu kritisku izpratni. | ||||||||
Prasmes: | Studenti spēj autonomi izvēlēties informācijas un komunikācijas zinātņu nozarē aktuālu un inovatīvu radošā projekta tēmu un īstenot to. Prot izvēlēties un pielietot informācijas un komunikācijas zinātņu nozarei atbilstošas tehnoloģijas un tehniskos risinājumus, lai meistarīgi un inovatīvi īstenotu radošus projektus fotogrāfijā un multimedijos. Demonstrē augsta līmeņa prasmes, kas nepieciešamas, lai risinātu sarežģītas un neprognozējamas problēmas informācijas un komunikācijas zinātņu nozarē. | ||||||||
Kompetences: | Atbilstoši informācijas komunikācijas zinātņu nozares īpatnībām, studenti spēj patstāvīgi iegūt, atlasīt un analizēt informāciju un to izmantot, lai veiktu radošo darbību. Spēj vadīt sarežģītus radošos projektus un uzņemties atbildību par lēmumu pieņemšanu neprognozējamos darba vai mācību apstākļos, kā arī uzņemties atbildību par personu vai grupu profesionālās attīstības vadību. Spēj uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības ietekmi uz vidi un sabiedrību, kā arī izprot informācijas un komunikācijas zinātņu nozares profesionālo ētiku. | ||||||||
Bibliogrāfija | |||||||||
Nr. | Atsauce | ||||||||
Obligātā literatūra | |||||||||
1 | Noslēguma darba izstrādes metodiskie norādījumi, Komunikācijas studiju katedra, RSU | ||||||||
2 | Stephan Dahl, Social Media Marketing: Theories and Applications, SAGE, 2018 | ||||||||
3 | Eugenia Siapera, Understanding New Media, SAGE, 2017 | ||||||||
4 | Aline Gubrium & Krista Harper, Participatory Visual and Digital Methods, Routledge, 2016 | ||||||||
5 | Elizabeth Edwards, Photography, Anthropology and History: Expanding the Frame, Routledge, 2016 | ||||||||
6 | Terence Heng, Visual Methods in the Field Photography for the Social Sciences, Routledge, 2016 | ||||||||
7 | Marni Shindelman & Anne Leighton Massoni (Ed), The Focal Press Companion to the Constructed Image in Contemporary Photography, Routledge, 2018 | ||||||||
8 | Richard D. Zakia, John Suler (Ed), Perception and Imaging Photography as a Way of Seeing, Routledge, 2017 | ||||||||
9 | Elizabeth Edwards, Photography, Anthropology and History Expanding the Frame, Routledge, 2016 | ||||||||
10 | Moritz Neumüller, The Routledge Companion to Photography and Visual Culture, Routledge, 2018 | ||||||||
11 | Ronald Compesi, Video Field Production and Editing, Routledge, 2015 | ||||||||
12 | Fred Shook, John Larson, John DeTarsio, Television Field Production and Reporting A Guide to Visual Storytelling, Routledge, 2017 |