Pārlekt uz galveno saturu

Radio komunikācija

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:6.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:26:11
Par studiju kursu
Kursa kods:KSK_022LKI līmenis:Visiem līmeņiem
Kredītpunkti:2.00ECTS:3.00
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātneMērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Sergejs Kruks
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Sociālo zinātņu fakultāte
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:Dzirciema iela 16, Rīga, szfatrsu[pnkts]lv
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)3Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā lekciju kontaktstundas6
Nodarbības (skaits)3Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)2Kopā nodarbību kontaktstundas6
Kopā kontaktstundas12
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Nav nepieciešamas.
Mērķis:
Iepazīstināt ar jaunākām digitālās audiokomunikācijas tendencēm un iemācīt veidot podkastus.
Tēmu saraksts (pilna laika studijas)
Nr.TēmaĪstenošanas formaSkaitsNorises vieta
1Digitālā radio klausīšanās paradumi. Radio žurnālistikas žanri un formāti.Lekcijas1.00auditorija
2Radio semiotika: vārdi, trokšņi, mūzika.Lekcijas1.00auditorija
3Digitālās audio tehnoloģijas.Lekcijas1.00auditorija
4Podkasts un radio žurnāls.Nodarbības3.00cits
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Literatūras studijas un praktiskā darba veikšana (podkasta sagatavošana).
Vērtēšanas kritēriji:
Patstāvīgais praktiskais darbs.
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Eksāmens (Rakstisks)
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):
Studiju rezultāti
Zināšanas:Studējošie iegūst padziļinātas zināšanas par digitālās audiokomunikācijas tehnoloģijām un to pielietošanu radošajā procesā.
Prasmes:Studējošie pielieto jaunākās zināšanas podkastu un radiožurnālu veidošanā, strādājot ar digitāliem skaņu ieraksta un apstrādes rīkiem, izvērtē podkastu un radiožurnālu kvalitāti, konsultē un vada žurnālistu radošo darbu.
Kompetences:Studējošie integrē zināšanas par digitālajām tehnoloģijām un žurnālista radošajiem procesiem, pieņemot lēmumus par atsevišķu radošo darbu veidošanu un mediju programmu sastādīšanu.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Chapman J. (ed.) (2009) Broadcast journalism. London: Routledge.
2Crisell, A. (1994) Understanding Radio. London: Routledge.
3Geller, V. (2011) Beyond powerful radio. A Communicator’s guide to the Internet Age. London: Taylor & Francis.
4Geoghegan, M., Dan Klass (2007) Podcast solutions. Springer.
5Dubber, Andrew (2013) Radio in the digital age. Cambridge: Polity.
Papildu literatūra
1Fenton, N. (ed.) (2010) New media, old news. London: Sage.
2Sauer, M. Weblogs, Podcasting und Online-Journalismus.