.
Studentu medijs IV
Studiju kursa apraksts
Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:6.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:11.11.2024 14:39:18
Par studiju kursu | |||||||||
Kursa kods: | KSK_272 | LKI līmenis: | 6. līmenis | ||||||
Kredītpunkti: | 2.00 | ECTS: | 3.00 | ||||||
Zinātnes nozare: | Komunikācijas zinātne; Komunikācijas teorija | Mērķauditorija: | Informācijas un komunikācijas zinātne | ||||||
Studiju kursa vadītājs | |||||||||
Kursa vadītājs: | Marta Herca | ||||||||
Studiju kursa īstenotājs | |||||||||
Struktūrvienība: | Sociālo zinātņu fakultāte | ||||||||
Struktūrvienības vadītājs: | |||||||||
Kontaktinformācija: | Dzirciema iela 16, Rīga, szfrsu[pnkts]lv | ||||||||
Studiju kursa plānojums | |||||||||
Pilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 2 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā lekciju kontaktstundas | 4 | ||||
Nodarbības (skaits) | 6 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 12 | ||||
Kopā kontaktstundas | 16 | ||||||||
Nepilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 2 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā lekciju kontaktstundas | 4 | ||||
Nodarbības (skaits) | 6 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 12 | ||||
Kopā kontaktstundas | 16 | ||||||||
Studiju kursa apraksts | |||||||||
Priekšzināšanas: | Apgūts kurss "Ievads studijās un specialitātē" | ||||||||
Mērķis: | Sabiedrisko attiecību studentiem kursa laikā ir uzdevums izpētīt un novērtēt Studentu medija "Skaļāk" lapas un sociālo tīklu kontu performanci, veikt studentu aptauju par lietošanas paradumiem un noskaidrot satura preferences, izpētīt citu mediju kampaņas; balstoties uz iegūtajiem datiem un zināšanām, izveidot sociālo tīklu kampaņu, lai piesaistītu jaunus lietotājus un paaugstinātu lietotāju sesiju kvalitāti. | ||||||||
Tēmu saraksts (pilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Studentu medija PR. Katra grupa izvēlas savu uzdevumu - kāda produkta izveidi vai attīstīšanu, sociālo mediju stāstu veidošanu, konkrētu saturisku sadaļu attīstīšanu, auditorijas izpēti, jaunu auditoriju meklēšanu u.c. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||||
2 | Izpēte, kas palīdz nodefinēt grupas mērķi un uzdevumus | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
3 | Grupa prezentē savu šī semestra plānu - ko, kā, kāpēc darīsiet, kāds ir vēlamais rezultāts un kā sevi izvērtēsiet? | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
4 | Progresa ziņojums I | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
5 | Progresa ziņojums II | Nodarbības | 1.00 | datorklase | |||||
6 | Progresa ziņojums III | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
7 | Gala ziņojums | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
Tēmu saraksts (nepilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Studentu medija PR. Katra grupa izvēlas savu uzdevumu - kāda produkta izveidi vai attīstīšanu, sociālo mediju stāstu veidošanu, konkrētu saturisku sadaļu attīstīšanu, auditorijas izpēti, jaunu auditoriju meklēšanu u.c. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||||
2 | Izpēte, kas palīdz nodefinēt grupas mērķi un uzdevumus | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
3 | Grupa prezentē savu šī semestra plānu - ko, kā, kāpēc darīsiet, kāds ir vēlamais rezultāts un kā sevi izvērtēsiet? | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
4 | Progresa ziņojums I | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
5 | Progresa ziņojums II | Nodarbības | 1.00 | datorklase | |||||
6 | Progresa ziņojums III | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
7 | Gala ziņojums | Nodarbības | 1.00 | auditorija | |||||
Vērtēšana | |||||||||
Patstāvīgais darbs: | Kursa laikā studenti patstāvīgi izstrādā plānu sabiedrisko attiecību pasākumam ar specifiskām vajadzībām. | ||||||||
Vērtēšanas kritēriji: | Līdzdalība nodarbībās un mazie mājasdarbi (30%); Publikācija (70%). | ||||||||
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas): | Eksāmens (Rakstisks) | ||||||||
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas): | Eksāmens (Rakstisks) | ||||||||
Studiju rezultāti | |||||||||
Zināšanas: | Pēc kursa apguves studējošais pārzinās interneta medija sabiedrisko attiecību nodaļas darba specifiku. | ||||||||
Prasmes: | Spēja plānot, organizēt sabiedrisko attiecību pasākumus kāda konkrēta produkta vai visa medija vajadzībām. | ||||||||
Kompetences: | Spēj profesionālā valodā veikt saturisku un tehnisku sabiedrisko attiecību aktivitāšu analīzi. | ||||||||
Bibliogrāfija | |||||||||
Nr. | Atsauce | ||||||||
Obligātā literatūra | |||||||||
1 | Social Media: A Critical Introduction. Christian Fuchs. 2014. | ||||||||
2 | The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference. Malcolm Gladwell. 2002. | ||||||||
3 | The Age of Surveillance Capitalism: The Fight for a Human Future at the New Frontier of Power. Shoshana Zuvboff. 2019. | ||||||||
4 | Made to Stick. Chip Heath, Dan Heath. 2007. | ||||||||
Citi informācijas avoti | |||||||||
1 | Journalism, media, and technology trends and predictions 2021. Nic Newman. University of Oxford, Reuters Institute. 2021. | ||||||||
2 | The Top 15 Public Relations Insights of 2020. Olivia Kresic. 2021 | ||||||||
3 | Digital News Report. Reuters Institute - Nic Newman with Richard Fletcher, Anne Schulz, Simge Andı, and Rasmus Kleis Nielsen. 2021. | ||||||||
4 | State of Mobile 2021. App Annie. 2021. | ||||||||
5 | Videolekciju sērija: Social media for journalists (Tamara Baluja, Toronto universitāte, CBC Canada producente) |