.
Bakalaura darbs II
Studiju kursa apraksts
Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:2.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:31.10.2024 12:45:05
Par studiju kursu | |||||||||
Kursa kods: | LSPA_294 | LKI līmenis: | 6. līmenis | ||||||
Kredītpunkti: | 6.00 | ECTS: | 9.00 | ||||||
Zinātnes nozare: | Sporta zinātne | Mērķauditorija: | Sporta treneris; Rehabilitācija | ||||||
Studiju kursa vadītājs | |||||||||
Kursa vadītājs: | Anastasija Feofilova | ||||||||
Studiju kursa īstenotājs | |||||||||
Struktūrvienība: | Latvijas Sporta pedagoģijas akadēmija | ||||||||
Struktūrvienības vadītājs: | |||||||||
Kontaktinformācija: | LSPA, Brīvības gatve 333, Rīga, LV-1006 | ||||||||
Studiju kursa plānojums | |||||||||
Pilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | Kopā lekciju kontaktstundas | 0 | ||||||
Nodarbības (skaits) | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | Kopā nodarbību kontaktstundas | 0 | ||||||
Kopā kontaktstundas | 0 | ||||||||
Nepilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | Kopā lekciju kontaktstundas | 0 | ||||||
Nodarbības (skaits) | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | Kopā nodarbību kontaktstundas | 0 | ||||||
Kopā kontaktstundas | 0 | ||||||||
Studiju kursa apraksts | |||||||||
Priekšzināšanas: | Bakalaura darba temats un vadītājs ir apstiprināts 3.studiju gadā, saskaņā ar Profesionālā bakalaura studiju programmas „Fizioterapija” pilna laika klātienes, nepilna laika neklātienes studiju grafiku. | ||||||||
Mērķis: | Veicināt studenta izpratni par pētījumu zinātnisko struktūru, pētniecisko darbību. Uzd.: 1. Patstāvīgi prast veikt bakalaura darba pētījumu, organizēt, analizēt to; 2. Iesniegt LSPA Ētikas komisijai veidlapas par to, ka pētījums tiek veikts saskaņā ar normatīvajiem aktiem par ētikas normu ievērošanu zinātniskajā pētījumā. | ||||||||
Vērtēšana | |||||||||
Patstāvīgais darbs: | 1. Lai iesniegtu LSPA Ētikas komisijai veidlapas par veicamo pētījumu, students iegūst atļauju no iestādes, kur notiks pētījums un pētījuma subjektu atļauju, ka iegūtos datus var izmantot pētījumā. 2. Veikt iegūto datu apstrādi ar matemātiskās statistikas metodi. | ||||||||
Vērtēšanas kritēriji: | Aizstāvot bakalaura darba trešo daļu, darba vadītājs, attiecīgi no pētījuma rezultātu apkopošanas un izanalizēšanas, studentam izliek vērtējumu. | ||||||||
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas): | Eksāmens | ||||||||
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas): | Eksāmens | ||||||||
Studiju rezultāti | |||||||||
Zināšanas: | 1.Students spēs un pratīs no formulētā darba teorētiskā pamatojuma, pētījuma objekta, subjekta, priekšmeta, darba mērķa, hipotēzes, pētījuma uzdevumiem un metodēm, par izvēlēto pētījuma tematu, veikt patstāvīgo pētījumu. 2. Students pratīs aizpildīt un iesniegt pirms praktiskā pētījuma uzsākšanas LSPA Ētikas komisijai veidlapas par to, ka pētījums tiek veikts saskaņā ar normatīvajiem aktiem par ētikas normu ievērošanu zinātniskajā pētījumā. | ||||||||
Prasmes: | 3. Spēs patstāvīgi veikt pētniecisko darbu, ievērojot ētikas pamatprincipus/ 4. Spēs analizēt pieejamo zinātnisko literatūru un atrast likumsakarības konkrēti izvēlētajā pētījumā. Prasmes - Reflektēt par savām zināšanām, prasmēm un kompetencēm līdzdiploma programmās studējošo klīniskā darba pārraudzībā. Patstāvīgi uzlabot savas profesionālās kompetences. Īstenot mērķtiecīgu profesionālo pilnveidi. Iesaistīties interkoleģiālās mācīšanās aktivitātēs. | ||||||||
Kompetences: | 5. Spēja kritiski un reflektīvi izvērtēt savu profesionālo darbību ņemot vērā uz pierādījumiem balstītas fizioterapijas principus, noteikt un mērķtiecīgi plānot tās pilnveidei nepieciešamos pasākumus, demonstrējot iniciatīvu un gatavību mācīties. Spēja iesaistīties interkoleģiālās mācīšanās aktivitātēs kopā ar citiem profesionāļiem. Spēja pilnveidot un uzlabot profesionālo darbību, nepārtraukti aktualizējot un attīstot profesionālās. zināšanas, prasmes un uzvedību, iesaistoties profesionālās pilnveides un mūžizglītības procesā un iekļaujot pieredzi praksē. Spēja piedalīties fizioterapijas līdzdiploma studējošo klīniskā darba pārraudzībā. Refleksijas pamatprincipi savu profesionālo darbību novērtēšanai, profesionālās pilnveides īstenošanai, zināšanu un prasmju pārnešanai fizioterapeita praksē. Kritiska un kritiski analītiskas domāšana tālākizglītības kontekstā. Atbilstošu informācijas avotu meklēšanas stratēģijas, resursi profesionālās pilnveides īstenošanai. Zinātniskās literatūras kritiska analīze profesionālajai pilnveidei. Ziņojumu sagatavošanas metodika un pamatprincipi. Diskusijas principi un kultūra. | ||||||||
Bibliogrāfija | |||||||||
Nr. | Atsauce | ||||||||
Obligātā literatūra | |||||||||
1 | Bakalaura darba temata un plāna apstiprināšanas kārtības nolikums | ||||||||
2 | Nolikums par kursa darba izstrādāšanu un aizstāvēšanu profesionālajā bakalaura studiju programmā “Fizioterapija” | ||||||||
3 | Zinātniskās datu bāzes – SCOPUS, SPRINGER LINK, GOOGLE SCHOLAR, SCIENCE DIRECT, BRAIN TRACK, THOMSON REUTERS. |