.
Zinātniskās pētniecības prakse un maģistra darbs
Studiju kursa apraksts
Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:2.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:26:21
Par studiju kursu | |||||||||
Kursa kods: | MRU_018 | LKI līmenis: | 7. līmenis | ||||||
Kredītpunkti: | 4.00 | ECTS: | 6.00 | ||||||
Zinātnes nozare: | Mērķauditorija: | ||||||||
Studiju kursa vadītājs | |||||||||
Kursa vadītājs: | Ilze Trapenciere | ||||||||
Studiju kursa īstenotājs | |||||||||
Struktūrvienība: | Veselības un sporta zinātņu fakultāte | ||||||||
Struktūrvienības vadītājs: | |||||||||
Kontaktinformācija: | |||||||||
Studiju kursa plānojums | |||||||||
Pilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 2 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā lekciju kontaktstundas | 4 | ||||
Nodarbības (skaits) | 4 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 8 | ||||
Kopā kontaktstundas | 12 | ||||||||
Studiju kursa apraksts | |||||||||
Priekšzināšanas: | |||||||||
Mērķis: | |||||||||
Tēmu saraksts (pilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Ievads praksē: mērķi, prakses dokumentu sagatavošana, prakses uzdevumi, novērtēšanas kritēriji. Prakses norise: kontakts ar institūciju, lomu un funkciju apraksts, uzdevumu definēšana. Integrēt iepriekš iegūtās zināšanas praksē. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
Nodarbības | 2.00 | prakses vieta | |||||||
2 | Prakses pieredzes seminārs. Prakses Ziņojuma iesniegšana un prezentācija. | Lekcijas | 1.00 | auditorija | |||||
Nodarbības | 2.00 | auditorija | |||||||
Vērtēšana | |||||||||
Patstāvīgais darbs: | |||||||||
Vērtēšanas kritēriji: | |||||||||
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas): | Aizstāvēšana (Prakse) | ||||||||
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas): | |||||||||
Studiju rezultāti | |||||||||
Zināšanas: | Zināšanas par bērniem un jauniešiem spēj integrēt individuālā pētniecības projektā un profesionālā praksē. Zināšanas par ētikas principu izmantošanu sociālā darba pētniecībā un praksē. | ||||||||
Prasmes: | Definēt pētniecisko problēmu, mērķi, uzdevumus, izvēlēties atbilstošu pētniecības metodi. Veikt pētījumu, atbilstoši izvēlētajai pētniecības metodei; analizēt un iterpretēt datus, formulēt secinājumus, prezentēt pētījuma rezultātus. | ||||||||
Kompetences: | |||||||||
Bibliogrāfija | |||||||||
Nr. | Atsauce | ||||||||
Obligātā literatūra | |||||||||
1 | Raudeliūnaitė, R., Petrauskienė, A. (2014). Practice Guide for Master Degree Programme in Social Work with Children and Youth. Vilnius: Mykolas Romeris University. | ||||||||
2 | Bradford, S., Cullen, F. (2012). Research and Research Methods for Youth Practitioners. London, New York: Routledge. | ||||||||
3 | Krysik, J.L., Finn, J. (2010). Research for effective social work practice. 2nd ed. Routledge: New York and London. | ||||||||
Papildu literatūra | |||||||||
1 | Wheeldon, J. (2012). Visualizing social science research: maps, methods, & meaning. Thousand Oaks (Calif.): SAGE Publications. | ||||||||
2 | Qualitative Research Practice: A Guide for Social Science Students and Researchers | ||||||||
3 | A.V.Davys, L.Beddou (2009) The Reflective Learning Model: Supervision of Social Work Students. In: Social work Education. International Journal, Vol. 28, |