Pārlekt uz galveno saturu

Uzņēmējdarbība: no idejas līdz biznesam

Studiju kursa apraksts

Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:3.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:02.02.2024 12:29:45
Par studiju kursu
Kursa kods:SBUEK_237LKI līmenis:Visiem līmeņiem
Kredītpunkti:2.00ECTS:3.00
Zinātnes nozare:Vadībzinātne; Uzņēmējdarbības vadībaMērķauditorija:Medicīnas tehnoloģijas; Personu un īpašuma aizsardzība; Māszinības; Rehabilitācija; Sociālā antropoloģija; Politikas zinātne; Komunikācijas zinātne; Veselības vadība; Psiholoģija; Klīniskā farmācija; Tiesību zinātne; Dzīvās dabas zinātnes; Farmācija; Civilā un militārā aizsardzība; Bioloģija; Medicīnas pakalpojumi; Ārstniecība; Zobārstniecība; Pedagoģija; Sociālā labklājība un sociālais darbs; Informācijas un komunikācijas zinātne; Sporta treneris; Sabiedrības veselība; Socioloģija; Vecmāšu zinības; Tiesību zinātne
Studiju kursa vadītājs
Kursa vadītājs:Ieva Kalve
Studiju kursa īstenotājs
Struktūrvienība:Sociālo zinātņu fakultāte
Struktūrvienības vadītājs:
Kontaktinformācija:Dzirciema iela 16, Rīga, szfatrsu[pnkts]lv
Studiju kursa plānojums
Pilns laiks - 1. semestris
Lekcijas (skaits)0Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas)0Kopā lekciju kontaktstundas0
Nodarbības (skaits)0Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas)0Kopā nodarbību kontaktstundas0
Kopā kontaktstundas0
Studiju kursa apraksts
Priekšzināšanas:
Nav nepieciešamas.
Mērķis:
Sniegt studentiem pamata zināšanas par uzņēmējdarbību un inovācijām ar uzsvaru uz personīgā biznesa veidošanas aspektiem.
Vērtēšana
Patstāvīgais darbs:
Iepazīšanās ar literatūru, zināšanu pārbaudes testi.
Vērtēšanas kritēriji:
Zināšanu pārbaudes testi.
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas):Ieskaite
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas):
Studiju rezultāti
Zināšanas:Studenti izzinās un spēs orientēties ekonomikas un uzņēmējdarbības pamata jautājumus, kas ir saistīti ar biznesa uzsākšanu, biznesa modeļa un plāna izveidošanu, ietverot tā stratēģiski būtiskās sastāvdaļas.
Prasmes:Studenti pratīs izvērtēt jauna uzņēmuma izveidošanas iespējas, novērtēt savu gatavību uzņēmējdarbībai un komercializēt biznesa idejas. Pratīs pielietot biznesa analīzes rīkus, attīstīs prasmi izvērtēt biznesa riskus un kopsakarības.
Kompetences:Studējošie apzināsies procesu, kā pārveidot ideju biznesā, mācēs izveidot biznesa plānu un spēs to argumentēt.
Bibliogrāfija
Nr.Atsauce
Obligātā literatūra
1Marcus Wagner. (2012) Entrepreneurship, Innovation and Sustainability. Sheffield: Routledge
2Jonathan Reuvid. (2019) Start Up Wise: Your Step-by-step Guide to the Seven Stages of Success. London: Legend Business
3Jablonski, A. (2017) Business Models : Strategies, Impacts and Challenges. Hauppauge, New York: Nova Science Publishers, Inc (Business Issues, Competition and Entrepreneurship Management Science: Theory and Applications).
4The Economist
Papildu literatūra
1Rizwan Virk. (2020) Startup Myths and Models : What You Won’t Learn in Business School. New York: Columbia Business School Publishing.
Citi informācijas avoti
1Harvard Business Review
2European Union Intellectual Property Office
3Science / Business