.
Kursa darbs
Studiju kursa apraksts
Kursa apraksta statuss:Apstiprināts
Kursa apraksta versija:1.00
Kursa apraksta apstiprināšanas datums:19.01.2022 16:49:44
Par studiju kursu | |||||||||
Kursa kods: | VPUPK_322 | LKI līmenis: | 6. līmenis | ||||||
Kredītpunkti: | 2.00 | ECTS: | 3.00 | ||||||
Zinātnes nozare: | Psiholoģija | Mērķauditorija: | Psiholoģija | ||||||
Studiju kursa vadītājs | |||||||||
Kursa vadītājs: | Ingūna Griškēviča | ||||||||
Studiju kursa īstenotājs | |||||||||
Struktūrvienība: | Veselības psiholoģijas un pedagoģijas katedra | ||||||||
Struktūrvienības vadītājs: | |||||||||
Kontaktinformācija: | Rīga, J. Asara iela 5, vppkrsu[pnkts]lv, +37167061587 | ||||||||
Studiju kursa plānojums | |||||||||
Pilns laiks - 1. semestris | |||||||||
Lekcijas (skaits) | 2 | Lekciju ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā lekciju kontaktstundas | 4 | ||||
Nodarbības (skaits) | 3 | Nodarbību ilgums (akadēmiskās stundas) | 2 | Kopā nodarbību kontaktstundas | 6 | ||||
Kopā kontaktstundas | 10 | ||||||||
Studiju kursa apraksts | |||||||||
Priekšzināšanas: | Vispārīgā psiholoģija, Pētījums psiholoģijā. | ||||||||
Mērķis: | Veicināt studentu izpratni par pētījuma izstrādes procesu un akadēmiskā godīguma ievērošanu, attīstīt studentu prasmes meklēt, atlasīt un analizēt zinātniskās literatūras avotus, izvirzīt pētījuma jautājumu(-s) un/vai hipotēzi(-es), pilnveidot studentu izpratni par tekstveidi. | ||||||||
Tēmu saraksts (pilna laika studijas) | |||||||||
Nr. | Tēma | Īstenošanas forma | Skaits | Norises vieta | |||||
1 | Pētījuma idejas formulēšana. Pētījuma aktualitātes un problēmas formulēšana. | Lekcijas | 1.00 | cits | |||||
Nodarbības | 1.00 | cits | |||||||
2 | Literatūras izvēle un literatūras pārskats | Lekcijas | 1.00 | cits | |||||
Nodarbības | 1.00 | cits | |||||||
3 | Tekstveide un akadēmiskais godīgums | Nodarbības | 1.00 | cits | |||||
Vērtēšana | |||||||||
Patstāvīgais darbs: | Patstāvīgi un sadarbībā ar darba vadītāju izstrādāt un aizstāvēt kursa darbu. | ||||||||
Vērtēšanas kritēriji: | Darba saturs saskan ar pētījuma tēmu, pētnieciskajiem uzdevumiem, pētījuma jautājumu (-iem) un/vai hipotēzi (-ēm), darbā ir pamatota pētījuma aktualitāte un problēma, raksturoti visi mainīgie un to attiecības un ir izdarīti secinājumi. Darbs ir noformēts atbilstoši kursa darba noformēšanas metodiskajām prasībām. | ||||||||
Gala pārbaudījums (pilna laika studijas): | Aizstāvēšana (Kursa darbs) | ||||||||
Gala pārbaudījums (nepilna laika studijas): | |||||||||
Studiju rezultāti | |||||||||
Zināšanas: | Izprot, salīdzina un kritiski izvērtē dažādas teorētiskās nostādnes un pētījumu rezultātus par pētījuma tēmu; parāda tekstveides spējas un ievēro pētniecisko ētiku, izprot kursa darba izstrādes prasības un vērtēšanas kritērijus. | ||||||||
Prasmes: | Formulē pētnieciskos jautājumus, atlasa, kritiski izvērtē un analizē informācijas avotus, lai definētu pētījuma problēmu un pamatotu aktualitāti; formulē pētījuma mērķi un jautājumu(s); izstrādā literatūras apskatu ievērojot tekstveides, gramatikas un pētniecības ētikas pamatprincipus, izdara secinājumus; noformē, prezentē un aizstāv pētījumu. | ||||||||
Kompetences: | Patstāvīgi plāno un veic pētniecības pamatprincipiem un ētikas normām atbilstošu pētījumu un prezentē tā rezultātus. | ||||||||
Bibliogrāfija | |||||||||
Nr. | Atsauce | ||||||||
Obligātā literatūra | |||||||||
1 | Advances in Psychology Research | ||||||||
2 | Encyclopedia of Psychology Research | ||||||||
Papildu literatūra | |||||||||
1 | The SAGE Handbook of Qualitative Research in Psychology |