Starptautiskais reklāmas tirgus un tā attīstība (SZF_074)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veidot izpratni par reklāmas vietu un lomu uzņēmumu veiksmīgai darbībai, reklāmas plāna izstrādi un to pielietošanas iespējām.
Priekšzināšanas
Starptautiskās reklāmas organizācijas un vadīšanas pamati.
Rezultāti
Izprot reklāmas konceptu izstrādi un to pielietošanas iespējas uzņēmuma/ organizācijas mērķu sasniegšanai un konkurētspējas palielināšanai.
Spēj izstrādāt veiksmīgu reklāmas kampaņas plāna projektu, pielietojot dažādus elementus, kas iekļaujami reklāmas vides, preses maketos, Interneta reklāmās, Audio, video klipos.
Visaptveroša izpratne par reklāmas vietu un lomu organizācijas (institūcijas, uzņēmuma) veiksmīgā darbībā. Prot analizēt, un, nepieciešamības gadījumā, dot arī vērtīgus ieteikumus kā veiksmīgāk risināt ar reklāmu saistītus jautājumus dažādos uzņēmumos un organizācijās.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 4 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Santa Bormane |