Nūjošanas pamati un didaktika (LSPA_093)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Dot studentiem iespēju apgūt teorētiskās un praktiskās pamatzināšanas nūjošanas pamatu mācīšanai sporta pedagoģijā.
Priekšzināšanas
Sekmīgi apgūti iepriekšējie studiju kursi modulī : Vispārīgā pedagoģija, Pieaugušo izglītība, Visp. un attīstības psiholoģija, Anatomija, Fizioloģijas pamati, Sporta filozofijā, Pirmā palīdzība, Vecumposmu fizioloģija.
Studiju kursu uzsākot ir nepieciešamas zināšanas, iemaņas un prasmes atbilstoši vispārējās vidējās izglītības standarta sportā beidzot.
Rezultāti
Zina faktus, izprot teorijas un likumsakarības āra un piedzīvojuma aktivitātes (t.sk. nūjošanas), moduļa tēmās. Pārzina mācību stratēģijas, metodes un paņēmienus. Izprot mācīšanās snieguma vērtēšanas veidus un to nosakošos kritērijus.
Lieto daudzveidīgas mācību metodes, paņēmienus un mācību līdzekļus priekšmeta satura iegūšanai un vispārējo prasmju attīstīšanai. Veido atbalstošu mācību vidi, ievērojot konfidencialitātes un privātuma principus. Organizē reālai dzīvei pietuvinātas situācijas mācību procesā. Izvēlas atbilstošus paņēmienus mācību sasniegumu vērtēšanai nūjošanas aktivitātēs.
Integrēti lieto faktoloģiskās, teorētiskās un likumsakarību zināšanas, mērķtiecīgi un kritiski izvēlas un mācību procesā izmanto dažādas metodes, tehnoloģijas un mācību metodiskos materiālus izglītojamo vajadzībām un atbilstoši sasniedzamajiem rezultātiem.
Organizē mācību mērķim un uzdevumiem atbilstošu mācību vidi. Spēj pamatot atgriezniskās saites, formatīvās un summatīvās vērtēšanas lomu mācību mērķa un rezultātu sasniegšanā.