Pārlekt uz galveno saturu
Darbs

Liepājas reģionālās slimnīcas padome uzsāk sabiedrības valdes locekļa amata kandidātu nominācijas procesu, izsludinot publisku kandidātu pieteikšanās procedūru – atlasi uz sabiedrības viena (otrā) valdes locekļa (finanšu, personāla un administratīvo procesu vadītāja) amatu.

Obligātās minimālās prasības amata kandidātiem:

  1. valsts valodas zināšanas C1 līmenī un angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī;
  2. akadēmiskā vai profesionālā maģistra līmeņa augstākā izglītība atbilstoši kompetences jomai (vadības zinātne, ekonomika, finanses, tiesību zinātne vai citā pielīdzināmā jomā);
  3. darba pieredze:
    1. pēdējo 10 (desmit) gadu laikā vismaz 5 (piecu) gadu pieredze valdes locekļa vai valdes loceklim līdzvērtīgā vadošā amatā (uzņēmuma vadītājs, struktūrvienības vadī tājs, nodaļas vadītājs, departamenta vadītājs vai cits augstāka līmeņa vadības amats, kas tieši atskaitās uzņēmuma vadībai vai valdei) uzņēmumā vai uzņēmuma grupā, kas atbilst vidējas vai lielas kapitālsabiedrības statusam, vai vidēja vai liela OECD daudznacionāla uzņēmuma statusam;
    2. pēdējo 10 (desmit) gadu laikā vismaz 5 (piecu) gadu pieredze efektīvas finanšu uzskaites un kontroles vides izveidošanā un uzturēšanā, naudas plūsmas un finanšu plānošanas sistēmu nodrošināšanā; 
  4. kandidātam nepastāv ierobežojumi, kas minēti Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtajā daļā;
  5. nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par kandidāta nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo;
  6. kandidāts piekrīt valsts amatpersonas statusam un noteiktajiem ierobežojumiem. Atbilstība likuma „Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām.

Kandidātiem noteiktās vadības kompetences amata pienākumu pildīšanai: 

  1. stratēģiskais redzējums;
  2. lēmumu pieņemšana un atbildība;
  3. plānošana un procesu organizēšana;
  4. orientācija uz rezultātu sasniegšanu;
  5. darbinieku motivēšana un attīstīšana.

Vēlamās papildu prasības:

  1. zināšanas un izpratne par uzņēmuma darbības rādītāju izpildes prognožu un stratēģijas plānošanu; 
  2. pieredze informācijas tehnoloģiju (IT) pielietošanā biznesa procesu vadībā, digitālās transformācijas jautājumos; 
  3. izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrības darbību un pārvaldību;
  4. zināšanas, izpratne un pieredze par publisko iepirkumu procesiem;
  5. pieredze mērogos lielu un sarežģītu struktūrvienību vadībā (komandas pieredze lielu (20 un vairāk) darbinieku komandas vadībā vai vairāku līmeņu struktūras komandas vadībā);
  6. zināšanas par Latvijas veselības aprūpes struktūru un primārās, sekundārās un terciārās aprūpes funkcijām;
  7. pieredze vadošā amatā ārvalstīs;
  8. pieredze pacientu vai klientu pieredzes vadībā un organizēšanā.
Pieteikumus var iesniegt no 11.11.2024. līdz 02.12.2024., izmantojot drošu elektronisko parakstu un nosūtot uz elektroniskā pasta adresi: nominacija[pnkts]lrsatliepaja[pnkts]lv.