Farmaceitiskais mārketings (ZFTK_043)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veicināt izpratnes veidošanos par mārketinga lomu farmaceitiskajā industrijā.
Priekšzināšanas
Obligātie studiju kursi profesionālajā studiju programmā Farmācija – Praktiskā farmācija un farmaceitiskā likumdošana, Farmaceitiskā informācija, farmācijas terminoloģija angļu valodā.
Rezultāti
Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti ir izpratuši mārketinga jēdzienu un apguvuši pielietojamo terminoloģiju, guvuši ieskatu mārketinga īpatnībās farmācijā, veselības aprūpē.
Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti spēs veikt mārketinga situācijas analīzi un pētījumus, izdarot secinājumus, kā arī izprast zāļu un citu veselības aprūpes produktu izplatīšanas organizēšanu un uzraudzību, tostarp noteikumus, kas saistīti ar zāļu tirgvedību, un komunicēt ar galvenajām farmaceitiskā mārketinga mērķa grupām.
Studējošais spēs izprast un pielietot konkrētos rīkus, kuri tiek lietoti mārketinga procesā.
Veiksmīgas studiju kursa apguves rezultātā studenti spēs aprakstīt tirgvedības un pārdošanas struktūrvienību lomu un funkcijas farmaceitiskajā industrijā un piedalīties jaunu zāļu mārketinga stratēģijas izveidē.