Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:3 / 4.5
Kursa vadītājs:Vita Savicka
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne; Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne; Komunikācijas teorija

Mērķis

Iepazīstināt ar sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikācijas būtību, uzdevumiem, koncepcijām un pamatprincipiem.

Priekšzināšanas

Nav nepieciešamas.

Rezultāti

Zināšanas

Studiju kursa apguves rezultātā studējošie pārzina sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikācijas principus, metodes, ētiku.

Prasmes

Studiju kursa apguves rezultātā studējošie spēj kritiski analizēt organizāciju komunikāciju un to novērtēt.

Kompetences

Studiju kursa apguves rezultātā studējošie izprot stratēģisko un taktisko komunikāciju, un to konceptus.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.