.
Sabiedrisko attiecību principi un metodes (KSK_051)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:3 / 4.5
Kursa vadītājs:Vita Savicka
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne; Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne; Komunikācijas teorija
Mērķis
Iepazīstināt ar sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikācijas būtību, uzdevumiem, koncepcijām un pamatprincipiem.
Priekšzināšanas
Nav nepieciešamas.
Rezultāti
Zināšanas
Studiju kursa apguves rezultātā studējošie pārzina sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikācijas principus, metodes, ētiku.
Prasmes
Studiju kursa apguves rezultātā studējošie spēj kritiski analizēt organizāciju komunikāciju un to novērtēt.
Kompetences
Studiju kursa apguves rezultātā studējošie izprot stratēģisko un taktisko komunikāciju, un to konceptus.
Plānojums
Kursa plāns patreiz nav pieejams.