Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

Kredītpunkti / ECTS:3 / 4.5
Kursa vadītājs:Kristaps Zaļais
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība
Studiju kursa aprakstsPilns apraksts
Zinātnes nozare:Vadībzinātne

Mērķis

Studiju kursa mērķis ir iepazīt dažādu tirgu priekšrocības un riskus, apgūt praktiskas iemaņas kā pārbaudīt un apstiprināt biznesa modeļos izvirzītus pieņēmumus un hipotēzes.

Priekšzināšanas

Biznesa modeļa dizains, angļu valoda.

Rezultāti

Zināšanas

Pabeidzot sekmīgi šo kursu, students ir spējīgs pilnvērtīgi izvērtēt savu potenciālo biznesu un/vai biznesa ideju, vai tam ir potenciāls, un ja tāds ir tad, kuros tirgos šis potenciāls ir lielākais un kā pareizi izmantot šī tirgus piedāvātas iespējas.

Prasmes

Prasme orientēties dažādos pasaules tirgos un to piedāvātajās iespējās.
Prasme kritiski vērtēt (pārbaudīt dažādu biznesu hipotēžu/apgalvojumu/pieņēmumu patiesību). Teksta analīzes prasme. Prasme pārbaudīt sava biznesa modeļa hipotēzes un pieņēmumus.

Kompetences

Spēja noteikt vai izvirzītā uzņēmuma hipotēze ir dzīvotspējīga, atrast konkrētajam produktam īsto noieta tirgu.

Plānojums

Kursa plāns patreiz nav pieejams.