Patērētāju atklāšanas tirgus un iespējas (SBUEK_120)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Studiju kursa mērķis ir iepazīt dažādu tirgu priekšrocības un riskus, apgūt praktiskas iemaņas kā pārbaudīt un apstiprināt biznesa modeļos izvirzītus pieņēmumus un hipotēzes.
Priekšzināšanas
Biznesa modeļa dizains, angļu valoda.
Rezultāti
Pabeidzot sekmīgi šo kursu, students ir spējīgs pilnvērtīgi izvērtēt savu potenciālo biznesu un/vai biznesa ideju, vai tam ir potenciāls, un ja tāds ir tad, kuros tirgos šis potenciāls ir lielākais un kā pareizi izmantot šī tirgus piedāvātas iespējas.
Prasme orientēties dažādos pasaules tirgos un to piedāvātajās iespējās.
Prasme kritiski vērtēt (pārbaudīt dažādu biznesu hipotēžu/apgalvojumu/pieņēmumu patiesību). Teksta analīzes prasme. Prasme pārbaudīt sava biznesa modeļa hipotēzes un pieņēmumus.
Spēja noteikt vai izvirzītā uzņēmuma hipotēze ir dzīvotspējīga, atrast konkrētajam produktam īsto noieta tirgu.