Pārlekt uz galveno saturu

Īsumā par studiju kursu

ECTS:6
Kursa vadītājs:Kristaps Zaļais
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:1. cikla (Bakalaura)
Mērķauditorija:Tirgzinības un reklāma; Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:Ekonomika un uzņēmējdarbība

Mērķis

Iepazīt studiju procesu un iegūt nepieciešamās zināšanas uzsākot studiju procesu. Apgūt uzņēmējdarbības teorijas, vadības nozīmi uzņēmējdarbības uzsākšanā un veidot biznesa plānu, kā arī attītstīt prezentācijas prasmi. Prast atrast iespējas piesaistīt finansējumu uzņēmējdarbības uzsākšanai.

Priekšzināšanas

Zināšanas matemātikā.

Rezultāti

Zināšanas

1.Kursa ievadā studenti iegūs zināšanas par studiju procesu universitātē, atsauču formulēšanu un izvēli, bibliotēkas lietošanu veiksmīgam studiju procesam u.tml. Studenti iegūst zināšanas par uzņēmējdarbības teorijām, mūsdienu uzņēmējdarbības īpatnībām, kas saistās ar vides izmaiņām; kā arī par emocionālās inteliģences nozīmi uzņēmējdarbībā un komandas darbā. Bez tam kursa apguves rezultātā studenti iepazīst biznesa plānu rakstīšanas pamatus.

Prasmes

1.Pēc veiksmīgas kursa apguves studenti spēj izvērtēt savas biznesa idejas tirgus potenciālu, spēj novērtēt potenciālo pircēju vajadzības saistībā ar jauno produktu vai pakalpojumu, kā arī orientējas jaundibināto uzņēmumu svarīgākajos finanšu rādītājos.

Kompetences

1.Kursa ietvaros, studenti iegūst ar komandas darbu saistītās kompetences, spēj argumentēt, balstoties uz analīzi un faktiem, pierādīt savas biznesa idejas vērtību plašākajai auditorijai.