.
Integrētā mārketinga komunikācija digitālajā laikmetā (SBUEK_200)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
ECTS:6
Kursa vadītājs:Zigurds Zaķis
Studiju tips:Nepilna laika, Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Uzņēmējdarbības vadība; Vadībzinātne
Valoda:Latviešu
Studiju kursa apraksts Pilns apraksts, Nepilna laika, Pilna laika
Zinātnes nozare:-
Rezultāti
Zināšanas
1.Kursa apguves rezultātā studenti gūst zināšanas par IMK integrēto kampaņu stratēģiskās plānošanas pamatprincipiem, pieejām un instrumentiem.
Prasmes
1.Kursa apguves rezultātā, ievērojot diskusijas nodarbībās, individuālo un grupu darbu izpildē un praktiskajam semināram, studenti iegūst prasmes IMK integrēto kampaņu komunikācijas stratēģijas izstrādē un kampaņu un komunikācijas aktivitāšu sistemātiskā izvērtēšanā.
Kompetences
1.Sekmīgas studiju kursa apguves rezultātā studējošie būs apguvuši pamatus IMK integrēto kampaņu stratēģijas veidošanai un komunikācijas stratēģiskās plānošanas pamatus.
Plānojums
Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība | 1 | 2. cikla (Maģistra) | Obligāts | Zigurds Zaķis | |
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība | 1 | 2. cikla (Maģistra) | Obligāts | Zigurds Zaķis |