Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība
Programmas mērķis ir sagatavot kvalificētus speciālistus mārketinga un uzņēmējdarbības jomā, kuri spēj plānot, analizēt un novērtēt izmaiņas starptautiskā mārketinga un biznesa vidē un tās veiksmīgi vadīt.
Īsumā par programmu
vadība, administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldība
akreditēta līdz
profesionālais maģistra grāds uzņēmējdarbības vadībā un uzņēmumu un organizāciju (iestāžu) vadītāja kvalifikācija
18.00–21.00
S.
9.00–14.30
1 RSU finansētas
16 maksas
a) 1 vieta studiju programmā, ja studentu skaits nepārsniedz 15;
b) 2 vietas studiju programmā, ja studentu skaits ir no 16 līdz 30;
c) 3 vietas studiju programmā, ja studentu skaits pārsniedz 30.
Studiju vide un metodes
Studiju vide
Studijas norit produktīvā, pozītīvā, atvērtā, uz sadarbību vērstā gaisotnē. Mācību auditorijas ir aprīkotas ar modernu, mūsdienīgu aprīkojumu, kas ļauj organizēt efektīvu studiju procesu. Studentiem ir organizētas ērtas darba vietas patstāvīgam daram arī ārpus auditorijām, kas ļauj ikdienā sagatavoties nodarbībām universitātes telpās, izpildot gan individuālos, gan grupu uzdevumus. Ir nodrošinātas iespējas studēt un veikt patstāvīgos darbus ārpus universitātes, izmantojot e-apmācību platformu, kurā apkopoti un pieejami visi kursu materiāli, obligātā un ieteicamā literatūra.
Studiju metodes
Galvenās mācību formas studiju programmā ir lekcijas un semināri, tostarp pielietojot arī interaktīvas studiju metodes – gadījumu un problēmsituāciju analīzi, grupu diskusijas, lietišķās spēles, situāciju uzdevumu analīzi, individuālo un grupu projektu izstrādi un aizstāvēšanu.
Mūsu studentu profesionālo līmeni paaugstina regulāras vieslekcijas, ko atsevišķa moduļa ietvaros lasa Latvijas vai ārvalstu speciālisti mārketinga un biznesa vadības jomā (biznesa vadības konsultante Katri Vintiša, AS Amber Beverage Group mārketinga direktors Valters Kaže, start-up aizsācējs Latvijā Uldis Leiterts, Latvian Art Directors Club vieslektori, Marseļas Universitātes profesors Sylvain Leduc u. c.).
Studiju laikā ir jāiziet prakse, apgūstot uzņēmējdarbības vadību reālajā vidē un tur pielietojot lekciju kursos apgūtās teorētiskās zināšanas. Prakses uzdevums ir nodrošināt spēju spēju labi orientēties Latvijas, Eiropas Savienības u. c. valstu biznesa vidē, patstāvīgi pieņemt lēmumus konkrētās situācijās, līdzdarboties atsevišķu starptautiskā mārketinga vai uzņēmējdarbības vadības projektu realizācijā. Mācību prakses tiek organizētas uzņēmumos, organizācijās vai valsts un pašvaldību iestādēs, kuru darbība ir saistīta ar starptautisko biznesu, mārketingu vai citām starptautiskām aktivitātēm: SIA Prestol kompozīts, AS Amber Beverage Group, SIA Danini, SIA Cabot Latvia, AS HKSCAN Latvia u. c.
Studējot tev būs iespēja doties studiju apmaiņas braucienos uz Eiropas augstskolām un universitātēm ERASMUS+ programmas ietvaros.
Studiju norises vietas
RSU centrālā ēka, Dzirciema ielā 16
- Apgūstamie studiju kursi
1. semestris Kategorija Kursa kods Studiju kursa nosaukums Īstenotājs Kursa vadītājs ECTS A SBUEK_091 Finanšu menedžments Sociālo zinātņu fakultāte Inna Dovladbekova 6 A SBUEK_097 Ilgtspējīgs starptautiskais mārketings Sociālo zinātņu fakultāte Santa Bormane 3 A SBUEK_200 Integrētā mārketinga komunikācija digitālajā laikmetā Sociālo zinātņu fakultāte Zigurds Zaķis 6 A SZF_146 Nākotnes domāšana un stratēģija Sociālo zinātņu fakultāte Artis Birziņš 5 A SBUEK_111 Organizācijas efektivitātes vadīšana Sociālo zinātņu fakultāte Dante Ruben Garcia 3 A SZF_081 Patērētāju uzvedība globālajā vidē Sociālo zinātņu fakultāte Jūlija Šipicina-Buhgolca 4 B SBUEK_057 Projektu vadīšana starptautiskajā biznesā Sociālo zinātņu fakultāte Ieva Kalve 3 2. semestris Kategorija Kursa kods Studiju kursa nosaukums Īstenotājs Kursa vadītājs ECTS B SBUEK_095 Cilvēkresursu vadība globālajā vidē Sociālo zinātņu fakultāte Ilze Sila 3 B KPUMTK_012 Civilā un vides aizsardzība Klīnisko prasmju un medicīnas tehnoloģiju katedra Oļegs Sabeļņikovs 3 A SBUEK_038 Kvantitatīvās analīzes metodes Sociālo zinātņu fakultāte Santa Bormane 3 A SBUEK_201 Prakse I Sociālo zinātņu fakultāte Romāns Putāns 18 B SBUEK_122 Starptautiskās komerctiesības organizāciju vadītājiem Sociālo zinātņu fakultāte Marta Urbāne 3 B SBUEK_157 Zīmolvedība starptautiskajā biznesā Sociālo zinātņu fakultāte Renāte Cāne 3 3. semestris Kategorija Kursa kods Studiju kursa nosaukums Īstenotājs Kursa vadītājs ECTS B SBUEK_128 Intelektuālā īpašuma tiesības Sociālo zinātņu fakultāte Līga Sileniece 3 A SBUEK_202 Prakse II Sociālo zinātņu fakultāte Romāns Putāns 21 A SBUEK_102 Starpkultūru biznesa attiecības Sociālo zinātņu fakultāte Renāte Cāne 3 B SBUEK_150 Starptautiskā biznesa ekonomika Sociālo zinātņu fakultāte Romāns Putāns 3 4. semestris Kategorija Kursa kods Studiju kursa nosaukums Īstenotājs Kursa vadītājs ECTS A SBUEK_214 Maģistra darba izstrāde un aizstāvēšana Starptautiskā biznesa un ekonomikas katedra Inna Dovladbekova 24 A SBUEK_042 Maģistra darba izstrādes metodiskais un teorētiskais seminārs Sociālo zinātņu fakultāte Inna Dovladbekova 3 A SBUEK_213 Valsts pārbaudījums Sociālo zinātņu fakultāte Romāns Putāns 3
Darba iespējas pēc studijām
Programmas studenti un absolventi strādā vadošās starptautiskās un vietējās organizācijās, ieņemot atbildīgus amatus, piemēram, Elva Baltic, Amber Beverage Group, Cabot Latvia, HKSCAN Latvia, Premium Media, Vīlands Associates u. c.
Ikviena uzņēmuma komandā vajadzīgi mārketinga un reklāmas speciālisti
Cilvēks bez izglītības ir kā aka bez ūdens
Absolventi
Šī ir jauna programma, kuru ļoti veiksmīgi var apvienot ar darbu, jo lekcijas notiek piektdienu vakaros un sestdienās, kas, manuprāt, ir svarīgs priekšnosacījums daudziem studēt gribētājiem. Programmas saturs ir daudzveidīgs un interesants, jo studiju procesā ir iesaistīti zinoši akadēmiskie mācībspēki, kā arī nozares eksperti un profesionāļi. Atsevišķu kursu ietvaros tiek organizētas vieslekcijas, kurās var uzzināt vairāk par teorijas pielietošanu praksē, kas lieti noder studentiem ar pieredzi attiecīgajā sfērā. Bet studējošajiem, kuriem nav bijusi līdzšinēja pieredze attiecīgajā nozarē, tiek dota iespēja apgūt praktiskas zināšanas kādā no Latvijas uzņēmumiem mācību prakses ietvaros. Katra kursa beigās tiek lūgts aizpildīt kursa novērtēšanas anketu, tādējādi, iesaistot studentus programmas satura pilnveidošanā. Pasniedzēji un fakultātes personāls vienmēr ir bijuši atsaucīgi, pretimnākoši un saprotoši.
Silva Kleinberga, Klavins Ellex, juridisko jautājumu administratore
Uzņemšanas prasības
- Obligātās prasības
- Akadēmiskais bakalaura grāds vadības zinībās, ekonomikā, komerczinībās vai tiesībās un vismaz 2 gadu darba pieredze uzņēmējdarbībā vai vadītāja amatā (jāiesniedz izvērsts profesionālās darbības apraksts (CV))
vai - Bakalaura grāds vai augstākā izglītība, izņemot iepriekš minētās jomas, kuras laikā apgūti vismaz 10KP/ 15 ECTS apjomā pamata ekonomiskie un juridiskie priekšmeti, kā arī vismaz 2 gadu darba pieredze uzņēmējdarbībā vai vadītāja amatā (jāiesniedz izvērsts profesionālās darbības apraksts (CV))
- Akadēmiskais bakalaura grāds vadības zinībās, ekonomikā, komerczinībās vai tiesībās un vismaz 2 gadu darba pieredze uzņēmējdarbībā vai vadītāja amatā (jāiesniedz izvērsts profesionālās darbības apraksts (CV))
- Dokumenti, kas jāiesniedz
- Jāaizpilda pieteikums elektroniskajā Uzņemšanas sistēmā https://uznemsana.rsu.lv un jāpievieno sekojoši dokumentu elektroniskie faili / datnes:
- Pase (datu lapa) vai personas apliecība (eID abas puses)
- Fotogrāfija (studējošā apliecībai)
- Bakalaura diploms un diploma pielikums
- Dokuments, kas apliecina dokumentu reģistrēšanas pakalpojuma apmaksu
- Ja kādā no iesniedzamajiem dokumentiem ir cits personas uzvārds un/vai vārds un/vai personas kods nekā pasē, tad jāuzrāda arī dokuments, kas apliecina personas datu maiņu
- Ja reflektants izglītības dokumentu vai akadēmisko grādu ir ieguvis ārvalstīs (izņemot Igaunijā un Lietuvā), iesniegumam pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds
- Vērtēšanas kritēriji
Studiju programmas Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība reflektantus imatrikulē saskaņā ar konkursa rezultātiem, ko veido diploma vidējā svērtā atzīme.
Vienādu vērtējumu gadījumā noteicošais ir iepriekšējās izglītības noslēguma darba vērtējums diplomā.
Ko studēt tālāk
Studijas iespējams turpināt RSU doktora studiju programmās:
Vadībzinātne
Socioloģija
Politikas zinātne
Komunikācijas kultūra un multimediji
Psiholoģija
Programmas direktors
Pieņemšanas laiks:
O. 13.00-14.00 (iepriekš informējot)Kontaktinformācija
Sociālo zinātņu fakultāte
Pk. 8.30–15.30