Ilgtspējīgs starptautiskais mārketings (SBUEK_097)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt zināšanas par ilgtspējīgā starptautiskā mārketinga būtību, pamatot tā nepieciešamību mūsdienu starptautiskajā uzņēmējdarbībā, parādīt starptautiskā mārketinga vides specifiku, iemācīt analizēt praktiskās situācijas starptautiskā mārketinga stratēģijas izstrādāšanā un realizēšanā.
Priekšzināšanas
Zināšanas par vadībzinātnes, mārketinga pamatprincipiem, kā arī par starpkultūru biznesa attiecību īpatnībām.
Rezultāti
Kursa apguves rezultātā studenti iegūst zināšanas un viņiem veidojas izpratne par ilgtspējīgā starptautiskā mārketinga nepieciešamību un būtību, tā vidi un realizēšanas metodēm mūsdienu starptautiskās konkurences apstākļos.
Studenti pratīs apgūtās teorētiskā zināšanas pielietot praksē: izpētīt starptautiskā mārketinga vidi, izmantot segmentēšanu un pozicionēšanu, izstrādāt stratēģiju ieiešanai ārvalstu tirgos. Pielietot mārketinga rīkus mārketinga mērķu sasniegšanai.
Kursu apguvušais students pratīs izmantot sistemātisku pieeju mārketinga jautājumu risināšanā, varēs orientēties mūsdienu sarežģītajā starptautiskās uzņēmējdarbības un starptautiskā mārketinga vidē, kā arī spēs ieteikt atbilstošu analīzi un instrumentus, lai atbalstītu mārketinga lēmumu pieņemšanu ilgtspējīga starptautiska mārketinga kontekstā.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais bizness un tiesības, SBTMe | 1 | Maģistrs | Obligāts | Santa Bormane | |
Starptautiskais bizness un tiesības, SBTM | 1 | Maģistrs | Obligāts | Santa Bormane | |
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība, SMBVM | 1 | Maģistrs | Obligāts | Santa Bormane | |
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība, SMBVMe | 1 | Maģistrs | Obligāts | Santa Bormane |