Prakse I (SBUEK_201)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Nostiprināt studiju gaitā apgūtās teorētiskās zināšanas starptautiskā mārketinga un biznesa vadības, finanšu menedžmenta, starptautiskā mārketinga, starp-kultūru biznesa attiecību vadības, projektu vadības, veicot konkrētus, praktiskus un ar uzņēmējdarbības vadību saistītus uzdevumus.
Priekšzināšanas
Biznesa stratēģija un vadība, starptautiskais mārketings, organizācijas efektivitātes vadība, finanšu menedžments.
Rezultāti
Pēc prakses studējošais praktiski atpazīst vadībzinātnes teorētiskās pamatnostādnes.
Izprot uzņēmuma finanšu rādītājus, uzņēmuma pakalpojumu organizēšanas principus, argumentēti diskutē par uzņēmuma izvēlēto biznesa modeli un darba organizācijas formām.
Spēj integrēt teorētiskās zināšanas praksē, patstāvīgi formulē un kritiski analizē profesionālās problēmas un izsaka priekšlikumus organizācijas darbības uzlabošanā.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība, SMBVM | 2 | Maģistrs | Obligāts | Romāns Putāns | |
Starptautiskā mārketinga un biznesa vadība, SMBVMe | 2 | Maģistrs | Obligāts | Romāns Putāns |