Reklāmas psiholoģijas pamati (SUPK_165)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veidot izpratni par psiholoģijas nozīmi reklāmdarbībā, par iespējamiem efektiem, ko uzņēmējdarbībā var gūt ar reklāmas palīdzību, ievērojot cilvēku uztveres specifiku, sabiedrības un biznesa kultūras īpatnības, socializāciju u.c. aspektus, par psiholoģiskās iedarbības līdzekļiem un motīviem, kuru izmantošana pastiprina reklāmas veidošanas un izplatīšanas efektivitāti, kā arī par reklāmas devēju un veidotāju atbildību sabiedrības priekšā.
Priekšzināšanas
Vispārīgā psiholoģija, sociālā psiholoģija, ievads socioloģijā.
Rezultāti
Studiju kursa apguves rezultātā studējošie iegūst zināšanas par reklāmas ietekmi uz cilvēku, par tās ētiskajiem un psiholoģiskajiem aspektiem.
Studiju kursa apguves rezultātā studējošie pratīs izvērtēt, vai konkrētā reklāma atbilst profesionālās ētikas principiem, kādā mērā tā psiholoģiski iedarbosies uz sabiedrību.
Spēja orientēties ētiskās un neētiskās reklāmās, to veidošanas pamatprincipos.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Psiholoģija, LFPSb | 5 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Renāte Cāne | |
Psiholoģija, PSb | 5 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | Renāte Cāne |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Psiholoģija, LFPSb | 4 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle | ||
Psiholoģija, PSb | 4 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle |