Ģimenes pedagoģija (VPUPK_027)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Paplašināt studentu zināšanas un izpratni par ģimenes pedagoģiju, padziļināt izpratni par speciālista (ārstniecības personas, veselības aprūpes speciālista, sociālā darbinieka u.c.) pedagoģiskās kompetences lomu ģimeņu izglītošanā un sociālo problēmu risināšanā.
Priekšzināšanas
Nav nepieciešamas.
Rezultāti
• pārzina ģimenes pedagoģijas kategorijas un problemātiku mūsdienās;
• raksturo ģimeni kā sociālu institūciju un savstarpējās attiecības tajā;
• apraksta dažādus ģimeņu tipus un ģimenes funkcionēšanas specifiku.
• diagnosticē bērnu un pieaugušo savstarpējo attiecību modeli ģimenē, izvērtē tā ietekmi uz bērnu;
• analizē problēmsituācijas no ģimenes pedagoģijas viedokļa, izmanto teorētiskās zināšanas konfliktu risināšanā konkrētās situācijās;
• skaidro ģimenes un audzināšanas lomu bērna personības attīstībā;
• prot argumentēti pastāstīt un diskutēt par audzināšanas jautājumiem ģimenē ar vecākiem.
• izstrādā profesionālajai darbībai atbilstošu ģimenes izglītošanas aktivitāti;
• reflektē par bērnu un ģimeņu stāvokļa sarežģītību mūsdienu kontekstā, saskata izglītības perspektīvas, sniedz pedagoģisko atbalstu;
• apzinās un izvērtē savas pedagoģiskās kompetences lomu ģimeņu sociālo problēmu risināšanā.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Brīvās izvēles studiju kursi, C-kursi | 1 | Free choice | Aira Aija Krūmiņa |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Brīvās izvēles studiju kursi, C-kursi | 2 | Free choice |