.
Sabiedrisko attiecību menedžmenta modeļi (KSK_049)
Īsumā par studiju kursu
Struktūrvienība: Sociālo zinātņu fakultāte
Kredītpunkti / ECTS:2 / 3
Kursa vadītājs:Ruta Siliņa
Studiju tips:Pilna laika
Līmenis:2. cikla (Maģistra)
Mērķauditorija:Komunikācijas zinātne
Valoda:Latviešu
Zinātnes nozare:Komunikācijas zinātne
Mērķis
Kurss veidots, lai iepazīstinātu studējošos ar teorētisko bāzi, kas skar sabiedrisko attiecību vadību, izprotot to kā procesu un apzinātu tā iespējamās problēmas, kā arī lai sniegtu praktiskas iemaņas šī procesa vadībā.
Priekšzināšanas
Vispārīga izpratne par komunikāciju.
Rezultāti
Zināšanas
Zināšanas par sabiedrisko attiecību būtību, vietu un lomu organizācijas menedžmenta sistēmā.
Prasmes
Veidot proaktīvu pieeju sabiedrisko attiecību stratēģiskajā organizēšanā, reaģējošu komunikāciju reputācijas veidošanā, plānot un īstenot sabiedrisko attiecību kampaņas un nozarei raksturīgus pētījumus.
Kompetences
Par sabiedrisko attiecību kā vienu no vadības instrumentiem, to dažādām darbības jomām, tendencēm un instrumentārijiem atbilstoši nozares specifikai un ētikas vadlīnijām.
Plānojums
Plānošanas periods:2024. gada rudens semestris
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Komunikācija un mediju studijas, KMM | 1 | Maģistrs | Ierobežota izvēle | Ruta Siliņa |