Prakse (SBUEK_056)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Panākt studējošo padziļinātu izpratni par attiecīgajā sociālo zinātņu jomā apgūto teorētisko zināšanu piemērojamību praksē.
Priekšzināšanas
Mikroekonomikas teorija, Makroekonomikas teorija, Starptautiskais mārketings, Ekonomisko pētījumu metodoloģija, Statistika, Biznesa komunikācija un ētika.
Rezultāti
Studējošie iegūst zināšanas par nozares uzņēmuma darbības principiem.
Spēj raksturot uzņēmuma/organizācijas darbības nozari un apakšnozari, virzienu, raksturīgākos pamatrādītājus.
Spēj analizēt uzņēmuma/organizācijas darbības virzienu.
Spēj izvērtēt uzņēmuma/organizācijas lielumu (mikro, mazais, vidējais, lielais) pēc šādiem kritērijiem: apgrozījums, bilances kopsumma, darbinieku skaits.
Spēj analizēt un sistematizēt iegūto informāciju.
Spēj izmantot datu apstrādes metodes.
Spēj veicināt komandas darba prasmes.
Spēj komunicēt ar uzņēmuma/organizācijas darbiniekiem.
Izmantojot iegūtās zināšanas, studiju procesa laikā noskaidro uzņēmuma/organizācijas misiju, vīziju, mērķus (stratēģiskie, taktiskie, operatīvie).
Izmantojot iegūtās zināšanas, studiju procesa laikā izvērtē uzņēmuma/organizācijas plānu sistēmu (ilgtermiņa, īstermiņa, operatīvie plāni).
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika, SBIE | 4 | Bakalaurs | Obligāts | ||
Starptautiskais mārketings un reklāma, MR | 4 | Bakalaurs | Obligāts |