Inovāciju vadība starptautiskajā biznesā (SBUEK_135)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Sniegt studentiem zināšanas par inovācijas procesa vadīšanas īpatnībām un nozīmi starptautiskajā biznesā, izprast un spēt pielietot praksē inovatīvā menedžmenta teorijas.
Priekšzināšanas
Starptautiskās ekonomiskās attiecībās, starptautiskajā mārketingā, tirgus pētījumos.
Rezultāti
Studiju kursa apguves rezultātā studentiem veidosies izpratne par inovācijas būtību, tās nozīmi starptautiskajā biznesā un ekonomikas attīstībā. Studenti iegūs zināšanas par inovācijas procesu, tās vadīšanas īpatnībām starptautiskajā biznesā; par inovatīvas domāšanas un radošuma aktivizācijas metodēm.
Studiju kursa apguves rezultātā studenti pratīs argumentēti spriest un diskutēt par inovatīvas attīstības problemātiku un tendencēm starptautiskajā biznesā. Studentiem veidosies prasmes aktivizēt inovatīvo domāšanu, identificēt dzīvotspējīgas inovatīvas idejas, pielietot inovāciju vadīšanas teoriju atzinumus praktisko problēmu risināšanai.
Studenti spēs patstāvīgi analizēt inovāciju attīstības tendences, identificēt aktuālus inovāciju attīstības trendus; objektīvi vērtēt inovatīvas idejas, to praktiskās īstenošanas un komercializēšanas iespējas; pieņemt lēmumus inovāciju vadīšanas jomā, identificēt riskus.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Starptautiskais bizness un ilgtspējīga ekonomika, SBIE | 4 | Bakalaurs | Ierobežota izvēle |