Bakalaura darbs II (LSPA_294)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veicināt studenta izpratni par pētījumu zinātnisko struktūru, pētniecisko darbību.
Uzd.:
1. Patstāvīgi prast veikt bakalaura darba pētījumu, organizēt, analizēt to;
2. Iesniegt LSPA Ētikas komisijai veidlapas par to, ka pētījums tiek veikts saskaņā ar normatīvajiem aktiem par ētikas normu ievērošanu zinātniskajā pētījumā.
Priekšzināšanas
Bakalaura darba temats un vadītājs ir apstiprināts 3.studiju gadā, saskaņā ar Profesionālā bakalaura studiju programmas „Fizioterapija” pilna laika klātienes, nepilna laika neklātienes studiju grafiku.
Rezultāti
1.Students spēs un pratīs no formulētā darba teorētiskā pamatojuma, pētījuma objekta, subjekta, priekšmeta, darba mērķa, hipotēzes, pētījuma uzdevumiem un metodēm, par izvēlēto pētījuma tematu, veikt patstāvīgo pētījumu.
2. Students pratīs aizpildīt un iesniegt pirms praktiskā pētījuma uzsākšanas LSPA Ētikas komisijai veidlapas par to, ka pētījums tiek veikts saskaņā ar normatīvajiem aktiem par ētikas normu ievērošanu zinātniskajā pētījumā.
3. Spēs patstāvīgi veikt pētniecisko darbu, ievērojot ētikas pamatprincipus/
4. Spēs analizēt pieejamo zinātnisko literatūru un atrast likumsakarības konkrēti izvēlētajā pētījumā.
Prasmes - Reflektēt par savām zināšanām, prasmēm un kompetencēm līdzdiploma programmās studējošo klīniskā darba pārraudzībā. Patstāvīgi uzlabot savas profesionālās kompetences. Īstenot mērķtiecīgu profesionālo pilnveidi.
Iesaistīties interkoleģiālās mācīšanās aktivitātēs.
5. Spēja kritiski un reflektīvi izvērtēt savu profesionālo darbību ņemot vērā uz pierādījumiem balstītas fizioterapijas principus,
noteikt un mērķtiecīgi plānot tās pilnveidei nepieciešamos pasākumus, demonstrējot iniciatīvu un gatavību mācīties.
Spēja iesaistīties interkoleģiālās mācīšanās aktivitātēs kopā ar citiem profesionāļiem. Spēja pilnveidot un uzlabot profesionālo darbību, nepārtraukti aktualizējot un attīstot profesionālās.
zināšanas, prasmes un uzvedību, iesaistoties profesionālās pilnveides un mūžizglītības procesā un iekļaujot pieredzi praksē. Spēja piedalīties fizioterapijas līdzdiploma studējošo klīniskā darba pārraudzībā.
Refleksijas pamatprincipi savu profesionālo darbību novērtēšanai, profesionālās pilnveides īstenošanai, zināšanu un prasmju pārnešanai fizioterapeita praksē.
Kritiska un kritiski analītiskas domāšana tālākizglītības kontekstā.
Atbilstošu informācijas avotu meklēšanas stratēģijas, resursi profesionālās pilnveides īstenošanai.
Zinātniskās literatūras kritiska analīze profesionālajai pilnveidei.
Ziņojumu sagatavošanas metodika un pamatprincipi.
Diskusijas principi un kultūra.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Fizioterapija, FT | 7 | Bakalaurs | Obligāts | Anastasija Feofilova |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Fizioterapija, FTN | 8 | Bakalaurs | Obligāts | Anastasija Feofilova |