Bērnības etnogrāfija (KSK_141)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veidot studentos izpratni par to, kā bērnība tiek konceptualizēta mūsu sabiedrībā, kā arī iepazīties ar teorētisko literatūru šajā sakarā, tādā veidā dodot iespēju studentiem veidot padziļinātas zināšanas attiecībā uz bērnības interpretāciju un pētījumiem šajā jomā.
Priekšzināšanas
Klasisksās antropoloģijas teorijas.
Rezultāti
1) Students spēj izklāstīt zināšanas par galvenajiem izpētes virzieniem bērnības antropoloģijā;
2) Students spēj izvērtēt dažādas bērnu pētniecības metodes un ar tām saistītos izaicinājumus;
3) Students spēj formulēt ar bērnu pētniecību saistītus pētniecības problēmjautājumus Latvijā;
4) Students spēj sniegt ar bērnības tēmu saistītu analīzi;
5) Students spēj aktīvi piedalīties nodarbībās, jo ir iepazinies ar obligāto literatūru;
6) Students spēj piedalīties e-diskusijā.
1) Students spēj pielietot zināšanas konrētu situāciju analīzē;
2) Students spēj teorētiski izplānot ar bērniem saistītus pētījumus;
3) Students spēj izveidot prezentāciju par vienu ar bērnību saistītu problēmjautājumu.
Studenti spēs kritiski vērtēt šajā studiju kursā aplūkoto teorētisko un empīrisko materiālu, izmantot to citu teorētisko un empīrisko materiālu interpretēšanā un analīzē, kā arī pielietot praktisku problēmu risināšanā un pētniecībā.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Sociālā antropoloģija, SAM | 1 | Maģistrs | Ierobežota izvēle | Karīna Vasiļevska-Dāsa |