Hidroterapija (LSPA_184)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Veidot priekšstatu par ūdens terapijas plānošanu, ieviešanu un izmantošanu mērķtiecīga un sekmīga terapijas procesa nodrošināšanai.
Uzdevumi: Sniegt pamata zināšanas par ūdens darbības mehānismiem un iedarbību.
Iepazīstināt ar hidroterapijas metodēm un veidiem, to plānošanas un ieviešanas principiem.
Sniegt zināšanas par individuālu hidroterapijas programmu izstrādi fiziskajā rehabilitācijā.
Sniegt zināšanas par speciālā inventāra un palīginventāra izmantošanu hidroterapijā.
Priekšzināšanas
Priekšzināšanas, kas balstās uz teorētiskām un praktiskām zināšanām fizioloģijā, fizioterapijas metožu, ārstnieciskā vingrošanā un anatomijā, biomehānika, pamatzināšanas iekšķīgajās slimībās, higiēna, darba drošība un ergonomika.
Rezultāti
Sekmīga kursa apguves rezultātā studējošie: -apgūs teorētiskās zināšanas un prasmes par dažādiem hidroterapijas metodēm un veidiem; - spēs analizēt hidroterapijas metožu un veidu izvēli pie dažādiem funkcionāliem stāvokļiem.
Ūdens darbības mehānismi un iedarbība. Hidroterapijas metodes un veidi. Hidroterapijas pielietošana personām ar dažāda veida funkcionāliem traucējumiem. Individuālo hidroterapijas plānu izveidē cilvēkiem ar dažādiem funkcionāliem traucējumiem.
Spēs pielietot zināšanas par hidroterapijas pamatprincipiem un to vietu fizioterapijas procesā; - izpratīs profesionālo ētiku hidroterapijas programmas izveidē un ieviešanā.
Iegūs kompetences formulēt un analītiski raksturot hidroterapijas programmas izveides principus; -pielietot palīginventāru;- īstenot rehabilitācijas mērķus un uzdevumus ar hidroterapijas metodēm.
Spēs izvēlēties pareizi ūdens vidi; noteikt vajadzīgo ūdens terapijas pielietošanas metodi dažādiem funkcionāliem traucējumiem; saprast un analizēt hidroterapijas metožu principus; demonstrēt stratēģisku un analītisku pieeju problēmu risināšanā, izmantojot ūdens vidi; noteikt vajadzīgu pieeju un palīglīdzekļus rehabilitācijas mērķu sasniegšanai; demonstrē stratēģisku un analītisku pieeju problēmu risināšanā. Pieņemt lēmumus un rast risinājumus mainīgos vai neskaidros apstākļos kā arī argumentēti diskutēt par tiem.
Plānojums
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Fizioterapija, FT | 5 | Bakalaurs | Obligāts | Alīna Kurmeļeva |
Studiju programma | Studiju semestris | Programmas līmenis | Studiju kursa kategorija | Docētāji | Grafiks |
---|---|---|---|---|---|
Fizioterapija, FTN | 6 | Bakalaurs | Obligāts | Alīna Kurmeļeva |