Jaunuzņēmumu tirgvedība (SBUEK_204)
Īsumā par studiju kursu
Mērķis
Kursa mērķis ir nodot studentiem zināšanas un praktiskas iemaņas jaunuzņēmumu tirgzinībās.
Priekšzināšanas
Mārketings.
Rezultāti
Iegūst zināšanas par jaunuzņēmuma tirgzinības īpatnībām, tehnikām, metodēm un to īstenošanu. Iegūst zināšanas, kā darbojas sociālie mediji informācijas izplatīšanā.
Prasme orientēties jaunuzņēmumos lietotos tirgzinības nosaukumos, definīcijās un frāzēs; izprast tirgzinības finanšu un analītiskos rādītājus; iegūst izaugsmes uzlaušanas un partizānu mārketinga darba iemaņas produktu attīstībā, veikt jaunuzņēmuma tirgzinības aktivitāšu budžeta aprēķināšanu.
Prasme efektīvi informēt sabiedrību par jaunuzņēmumu.
Prasme izveidot zīmolu un veidot tam kvalitatīvu saturu.
Spēja izvērtēt jaunuzņēmuma tirgzinības finanšu un analītiskos rādītājus.
Spēja ar nelieliem finansiāliem resursiem un inovatīvām tirgzinības metodēm piesaistīt lielāku skaitu klientu.
Spēja atrast un fokusēties uz jaunuzņēmuma mērķauditoriju.